اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 173

عباسی: دهیاران گلستان خدمات خودرویی ارائه می‌دهند

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: دهیاران روستاهای دورافتاده استان به مسافران نوروزی خدمات خودرویی ارائه می‌دهند.

عباسی: دهیاران گلستان خدمات خودرویی ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ قربان عباسی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از کمپ‌های ثابت گردشگری «دار کلاته» و «پارک جنگلی دلند» رامیان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این دسته از دهیاران با تعدادی مکانیک هماهنگی کرده و در مواقع لزوم از توانمندی‌های آنها برای ارائه خدمات خودرویی به مسافران نوروزی استفاده می‌کنند. 

وی افزود: دهیاران روستاهای دورافتاده استان با پیش‌بینی احتمالی امدادرسانی به مسافران نوروزی با تعدادی مکانیک برای حضور در جاده‌های استان در مواقع لزوم هماهنگی کرده و آنها را از 26 اسفندماه 1391 تا 14 فروردین ماه جاری به حالت آماده‌باش در آورده‌اند. 

مکانیک‌ها در مواقع لزوم در جاده‌های دوره افتاده گلستان حضور می‌یابند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: آماده‌باش بودن مکانیک‌ها در تعطیلات نوروز حکایت از عزم راسخ دهیاران به عنوان مسئولان کمیته گردشگری روستایی در خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی دارد.

عباسی با یادآوری این نکته که کمیته گردشگری روستایی در زیر مجموعه ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان فقط در گلستان فعال است، ارائه خدمات خودرویی به مسافران نوروزی را ابتکار جالب و درخور توجه این کمیته در سطح استان برشمرد.

وی ادامه داد: علاوه بر دهیاران روستاهای دورافتاده استان، کمپ‌های ثابت گردشگری روستایی و اکیپ بازرسی کمیته گردشگری روستایی ستاد سفرهای نوروزی استان نیز به بازماندگان در راه، خدمات خودرویی ارائه می‌دهند.

به 20 دستگاه خودرو مسافر خدمات خودرویی ارائه شد

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان تصریح کرد: تاکنون 20 دستگاه خودرو به دلیل نقص فنی از خدمات خودرویی دهیاران و کمیته گردشگری روستایی استان بهره‌مند شدند.

عباسی اظهار داشت: برخی از دهیاران استان گلستان به همراه اعضای خانواده خود در کمیته‌های گردشگری 836 روستا و 23 کمپ ثابت گردشگری روستایی حضور یافته و به صورت خانوادگی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

به گفته وی، دهیاران استان گلستان بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به همراه خانواده‌های خود در تعطیلات نوروز از صبح تا شب در خدمت مسافران هستند.

انتهای پیام/83003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول