اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل بیمه سلامت اصفهان خبر داد

104 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت شمال استان اصفهان قرار دارند

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تعداد بیمه‌شدگان زیر پوشش حوزه سرپرستی بیمه سلامت شمال این استان را بالغ بر 104 هزار نفر اعلام کرد.

104 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت شمال استان اصفهان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسلم آشوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام حدود 66 هزار عملیات بیمه‌گری توسط حوزه سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان در سال گذشته اظهار داشت: انجام این تعداد عملیات بیمه‌گری در سال گذشته با سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود انجام شده است.

وی، عملیات بیمه‌گری انجام شده زیر پوشش حوزه این سرپرستی در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود را شامل هشت هزار و 561 مورد صدور اولیه بیمه‌گری، پنج هزار و 692 مورد تمدید و تعویض، 986 مورد صدور المثنی و یک‌هزار و 32 مورد ابطال عنوان کرد.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان یادآور شد: این تعداد بیمه در سال 91 نسبت به مدت مشابه آن در سال 90 به میزان 100 درصد افزایش داشته است.

آشوری، واگذاری بخشی از خدمات دولتی به بخش خصوصی بر اساس اصل 44 قانون اساسی را یکی از اقدامات سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان در راستای رفاه بیمه‌شدگان اعلام کرد و گفت: برای سرعت در انجام عملیات بیمه‌گری و تکریم بیمه‌شدگان بخشی از خدمات این سرپرستی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

وی همچنین بیان داشت: سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان در سال گذشته با دریافت مجوز در شهرستان‌های آران و بیدگل، نطنز و شهر نوش‌آباد با سه دفتر پیشخوان دولت عقد قرارداد داشته است. آشوری افزود: در حال حاضر تعداد دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان به هشت دفتر افزایش یافته است. 

وی متذکر شد: دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان در دو شیفت صبح و عصر به بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌کنند.  

انتهای پیام/2406/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول