اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب تهران خبر داد

اجرای 447 کیلومتر خط کشی محوری در جنوب تهران

مدیر شهری جنوب تهران از اجرای 447 کیلومتر خط کشی محوری در سطح محدوده منطقه 20 در سال 91 خبر داد.

اجرای 447 کیلومتر خط کشی محوری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری جنوب تهران، سید احمد صفوی در تشریح اقدامات مربوط به خط‌کشی در سطح معابر منطقه که با هدف سهولت در تردد خودروها و افزایش سطح ایمنی شهروندان اجرا شده یادآور شد: در این راستا همچنین بیش از 22 هزار بلوک عابر پیاده، ‌205 ایستگاه اتوبوس و یک هزار و 640 عدد انواع نوشتار، ‌فلش و ... خط‌کشی شده است.

مدیر شهری جنوب تهران با اشاره به اجرای 40 مورد اصلاح هندسی در معابر و تقاطع های سطح منطقه خاطرنشان کرد: ‌حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه همچنین طی سال گذشته با هدف تامین رفاه حال شهروندان و افزایش ضریب ایمنی آنان نسبت به نصب، ‌تعمیر و نگهداری 58 چراغ راهنمایی، ‌نصب یک هزار و 189 عدد و تعمیر و نگهداری 2 هزار و 500 عدد علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی، نصب 259 مترمربع و تعمیر و نگهداری 950 مترمربع تابلوهای شناسایی و تعیین مسیر، ‌نصب 6 هزار 500 متر طول و تعمیر و نگهداری 7 هزار و 50 متر طول جان‌پناه ایمنی و گاردریل، ‌نصب، ‌تعمیر و نگهداری 255 دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس، ‌نصب، ‌تعمیر و نگهداری 9 هزار و 400 متر طول نرده در اطراف میادین،‌ تقاطع‌ها در رفیوژها اقدام کرده است.

وی در ادامه افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با هدف سهولت تردد معلولان و سالمندان در 1500 نقطه از سطح محدوده نسبت به احداث معابر ویژه و همسطح سازی اقدام نموده است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : نصب دو دستگاه پل عابر پیاده، ‌تعمیر و نگهداری چهار پایانه یا توقفگاه ،‌آماده سازی و بهره برداری از دو فضای پارکینگ خودروهای سنگین در محلات مشیریه و کیانشهر و مرمت، تجهیز و نگهداری پارک آموزش ترافیک در کیانشهر از جمله اقدامات صورت گرفته در معاونت حمل و نقل و ترافیک در سال گذشته است .

مهندس صفوی در پایان یادآور شد : علاوه بر اقدامات یادشده، ‌احداث سه پروژه فرامنطقه‌ای شامل بزرگراه‌های امام علی (ع)، ‌شهید شوشتری و دولت‌آباد در سطح محدوده از سوی شهرداری تهران و با مشارکت معاونت ترافیک منطقه در حال اجرا بوده که پیشرفت چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول