اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

2 هزار میلیارد ریال برای بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان نیاز است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه بزرگراه محور بجنورد به جنگل گلستان را 2 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

2 هزار میلیارد ریال برای بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان نیاز است

عطاءالله قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه این پروژه در قطعات مختلف در حال اجرا است، اظهار کرد: طول این محور 145 کیلومتر بوده که برای تکمیل این طرح راهسازی نیازمند تزریق اعتبارات بیشتری هستیم و تاکنون حدود 20 کیلومتر از این محور ارتباطی پرتردد تکمیل و حتی در ایام نوروز زیر عبور رفت.

قادری با اشاره به بازدید اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه اظهار کرد: با توجه به حجم ترددها در این محور مقرر شد تا اعتبارات خوبی برای اجرا و تکمیل این پروژه امسال اختصاص یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه ساخت کنارگذر شمالی بجنورد طی ماه‌های اخیر سرعت گرفته،‌ابراز امیدواری کرد تا یک باند از این پروژه در آینده نزدیک تکمیل و برای استفاده مسافران آماده شود.

وی ساخت این پروژه را در روان شدن ترافیک بجنورد و رفع مشکل دیرینه عبور خودروهای سنگین از این شهر را اثرگذار خواند.

به گزارش فارس، بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان از جمله پروژه‌های طرح مهر ماندگار دولت به شمار می‌رود. این پروژه همچنین جزو مصوبات سفر دولت به خراسان شمالی نیز به شمار می‌رود.

احداث پروژه کنار گذر شمالی بجنورد در شهریور 85 به طول 21کیلومتر آغاز شده که غرب به شرق این شهر را به یکدیگر متصل می‌کند. خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول