اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد

رکورد تردد در بزرگراه قزوین ـ رشت/ افزایش سفرها به آذربایجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با تردد 54 هزار دستگاه خودرو از بزرگراه قزوین‌‌ ـ ‌رشت، بیشترین آمار تردد در این محور به ثبت رسید و همچنین تردد در محور قزوین ـ زنجان و سفر به سمت آذربایجان نیز افزایش قابل توجهی یافته است.

رکورد تردد در بزرگراه قزوین ـ رشت/ افزایش سفرها به آذربایجان

محمدنادر محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در روز پنجم فروردین ماه جاری از بزرگراه قزوین ـ رشت 54 هزار دستگاه خودرو عبور کردند که بیشترین میزان ثبت شده از 25 اسفند ماه سال گذشته تا این روز را نشان می‌دهد.

وی افزود: از 25 اسفند ماه 91 تا روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان قزوین ترافیک روان و در حال حرکتی را شاهد بودیم هرچند در روزهای نخست آغاز سفرها و تا 28 اسفند ماه 91 این ترافیک نیمه‌سنگین بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: معمولاً از 25 اسفند 91 تا پنجم فروردین ماه جاری در محور قزوین ـ رشت 38 تا 43 هزار خودرو تردد می‌کردند که این تردد در روز پنجم فروردین به بیشترین میزان یعنی 57 هزار خودرو رسید.

وی تأکید کرد: البته محور قزوین ـ کرج بیشترین تردد را در محورهای استان قزوین دارد.

محمدزاده یادآور شد: امسال محور قزوین ـ زنجان از نظر تردد خودرو به نسبت سال‌های گذشته افزایش تردد قابل توجهی را داشته که می‌‌تواند به‌دلیل وضعیت مناسب آب و هوایی نیز باشد.

این مسئول تصریح کرد: تا امروز گره ترافیکی در استان قزوین وجود نداشته و امیدواریم با توزیع سفرها در روزهای آینده نیز با مشکلی روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/2667/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول