اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

شوشتر در دولت احمدی‌نژاد تحول‌های زیربنایی داشت

فرماندار شوشتر خواستار توجه بیشتر به شهرستان شوشتر در چهارمین دور سفرهای استانی هیئت دولت به خوزستان شد و گفت: این شهرستان در دولت‌های نهم و دهم شاهد تحول‌های زیربنایی بوده است.

شوشتر در دولت احمدی‌نژاد تحول‌های زیربنایی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست تشکیل شد، اظهار کرد: شهرستان شوشتر در دولت‌های نهم و دهم شاهد تحول‌های زیربنایی بوده است که این تحولات مرهون توجهات ویژه دولت و رئیس جمهور به خوزستان است.

وی افزود: در نخستین سفر هیئت دولت به خوزستان 44 مصوبه با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد تومان برای شوشتر مصوب شد که از این تعداد 31 مصوبه با اعتبار 48 میلیارد تومان اجرایی شده است.

نجفی خاطر نشان کرد: از 44 مصوبه سفر نخست هیئت دولت 12 مصوبه با اعتبار 47 میلیارد تومان به صورت نیمه تمام بین 30 تا 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و یک مصوبه نیز به دلیل مغایرت قانونی اجرایی نشده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر درباره مصوبات سفر دوم هیئت دولت به خوزستان افزود: در سفر دوم هیئت دولت 57 مصوبه با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان برای شهرستان شوشتر مصوب شد.

فرماندار شوشتر خاطر نشان کرد: از 57 مصوبه سفر دوم هیئت دولت 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان اجرایی شده و 23 پروژه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان بین 30 تا 92 درصد پیشرفت است. از این میان در مصوبات سفر دوم هیئت دولت به خوزستان دو مصوبه نیز به دلیل مغایرت قانونی اجرایی نشده است.

نجفی تاکید کرد: در سفر سوم هیئت دولت به خوزستان 34 مصوبه با اعتباری بالغ بر 69 میلیارد تومان برای شوشتر مصوب شده است که از این میزان 12 مصوبه با اعتبار 25 میلیارد تومان اجرا شده، 17 مصوبه با اعتبار 44 میلیارد تومان نیمه کاره و پنج مصوبه در حال پیگیری برای اجرا است.

وی افزود: در دولت نهم و دهم در راستای استقلال دهستان‌ها و ارتقای آن‌ها به بخش تلاش زیادی انجام شده است به نحوی که در دولت نهم و دهم دهستان شعیبیه به بخش شعیبیه و دهستان عرب حسن به بخش میان آب ارتقا یافت.

فرماندار شوشتر خاطر نشان کرد: شهرستان شوشتر دارای توانمندی زیادی در بخش کشاورزی است و به این دلیل در بودجه‌ریزی سالانه به این بخش توجه زیادی می‌شود و امیدواریم تا در این سفر به کشاورزی و صنعت شوشتر توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول