اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری:

تکمیل پروژه‌های عمرانی با مشکل کمبود اعتبار مواجه است

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل به‌دلیل عدم تخصیص اعتبارات رها شده است.

تکمیل پروژه‌های عمرانی با مشکل کمبود اعتبار مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی نظری صبح امروز در جمع مسئولان ستادی اداره کل زندان‌های استان اظهار کرد: هم‌طراز با اقدامات صورت گرفته در بخش‎های فرهنگی و امنیتی باید به ساخت پروژه جدید اردوگاه در کنار ساختمان قبلی اشاره داشت، این در حالی است که بخش عمده‌ای از این پروژه به‌دلیل عدم تخصیص اعتبارات رها شده است.

وی افزود: این مرکز فعالیت‌های مختلف در زمینه محورهای فرهنگی، قرآنی، حرفه‌آموزی، بهداشت و درمان و روان درمانی، مددکاری، امنیتی و خدمات را به زندانیان ارائه می‌کند.

نظری با اشاره به مشکلات فراروی زندان‌های استان، گفت: افزایش و تراکم ازدحام زندانیان و مضاعف شدن کارها و سختی کار برای پرسنل زندان‌ها از جمله مشکلات موجود محسوب می‎شود.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سختی کار زندانبانی و مواجه شبانه‌روزی کارکنان با انواع مخاطرات جسمی و روحی از دیگر این مشکلات به شمار می‎رود.

وی افزود: تمام تلاش ما و مسئولین زندان در اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه است، که لازم است مددجویان با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های زندان همسو و هم جهت در برنامه‌های اصلاحی، تربیتی و فرهنگی حرکت کنند.

نظری از اعطای مرخصی به 390 نفر از مددجویان زندان‌های استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: اعطای مرخصی در چنین ایامی در راستای اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه مثمر ثمر است.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول