اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

21 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی فلاورجان هزینه شد

مدیر برق شهرستان فلاورجان گفت: در سال گذشته دو میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان فلاورجان هزینه شده است.

21 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی فلاورجان هزینه شد

اردشیر کیان‌ارثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در سال گذشته در شهرستان فلاورجان اظهار کرد: برق‌رسانی به چاه کشاورزی خیر‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 116 میلیون ریال و برق‌رسانی به چاه کشاورزی کروچ با اختصاص 84 میلیون ریال از اقدامات عمرانی صورت گرفته در این شهرستان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه همچنین برق‌رسانی به چاه کشاورزی لارگان نیز در سال گذشته با اختصاص 65 میلیون ریال انجام شده است، اضافه کرد: برق‌رسانی به چاه کشاورزی جولرستان با اختصاص 20 میلیون تومان و برق‌رسانی به چاه کشاورزی افجد نیز با اختصاص 165 میلیون ریال در سال گذشته در این شهرستان انجام شده است.

مدیر برق شهرستان فلاورجان با تاکید بر اینکه اصلاح و به‌سازی شبکه روستای دشتلو به مبلغ 600 میلیون ریال و به‌سازی شبکه سهلوان نیز به مبلغ 118 میلیون ریال نیز در سال گذشته در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: رفع حریم خیابان شریعتی شهر قهدریجان به مبلغ 264 میلیون ریال و برق‌رسانی به مسکن مهر افجد با اختصاص 150 میلیون تومان نیز از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان صورت گرفته است.

وی به اصلاح و به‌سازی شبکه خیابان فردوسی با اختصاص 102 میلیون تومان در راستای خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و ادامه داد: به‌سازی شبکه، رفع ضعف ولت روستای جوجیل با اختصاص 578 میلیون ریال و به‌سازی شبکه و رفع ضعف ولت شهر باغ ابریشم با  اختصاص هزینه‌ای بالغ بر 534 میلیون ریال از اقدامات اجرایی صورت گرفته در این شهرستان به شمار می‌رود.

کیان‌ارثی با بیان اینکه همچنین شبکه برق محله جمال آباد فلاورجان نیز با هزینه  25 میلیون تومانی توسعه یافته و ضعف ولت روستای موسیان نیز با هزینه 30 میلیون تومانی برطرف شده است، تأکید کرد: روشنایی گردنه آبنیل نیز با هزینه 45 میلیون تومان انجام شده و بهینه‌سازی شبکه فیلور نیز در سال گذشته با هزینه 25 میلیون تومان صورت گرفته است.

وی افزود: در حوزه خدمات مشترکین نیز این اداره اقدام به نصب سه هزار و 836 کنتور تک‌فاز، 526 کنتور سه‌فاز و 122 کنتور دیماندی کرده است.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول