اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

بینش دینی ارتشیان بر سلاح آنها مقدم است

استاندار خراسان‌رضوی گفت: بینش دینی ارتشیان بر سلاح آنها مقدم است و ارتشیان همواره به عنوان ملازمان رکاب ولایت در خدمت میهن عزیزمان بوده‌اند.

بینش دینی ارتشیان بر سلاح آنها مقدم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش و فرماندهان یگان عمده مستقر در مشهد ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران ارتش اظهار کرد: 29 فروردین ترنمی بهاری است که هر ساله به عنوان به یادماندنی‌ترین رویداد، در بستر تاریخ ایران می‌درخشد.

وی افزود: این روز با درایت و کیاست بزرگ مرد تاریخ بشریت، امام (ره) در زمانی که چهره نفاق سعی در منزوی کردن و انحلال ارتش داشت، به عنوان روز ارتش نام‌گذاری و ماندگار شد.     

استاندار خراسان‌رضوی از مردمی و مکتبی بودن ارتش به عنوان دو ویژگی منحصر به فرد آن یاد کرد و گفت: تنها ارتشی که در سایه ولایت، ماموریت خود را علاوه بر تامین امنیت و حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در راستای خدمت به مردم و تلاش برای تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب که بر گرفته آموزه‌های دین مبین اسلام است دنبال کرده، ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.

فروزان‌مهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که ارتش را کلمه طیبه دانستند، تصریح کرد: بینش دینی ارتشیان بر سلاحشان مقدم است و همواره به عنوان ملازمان رکاب ولایت در خدمت میهن عزیزمان بوده‌اند. 

وی با اشاره به همراهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انقلاب و رشادت‌های ارتشیان در طول دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ارتش، در دوران پس از جنگ نیز ضمن حفظ توان رزمی و افزایش قابل ملاحظه آن در تمامی سطوح، در سایه منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای به توفیقات بسیار مطلوبی دست یافته است.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: هم‌اکنون شاهد رشد، شکوفایی و نوآوری‌های قابل تحسینی در حوزه نظامی از سوی این نیرو بوده‌ایم.

فروزان‌مهر با اشاره به تعامل خوب و سازنده ارتش با سایر نیروهای مسلح، تصریح کرد: ارتش به عنوان بازویی توانمند در کنار سایر قوای مسلح در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی انجام وظیفه می‌کند.

وی با اشاره به توان بازدارنده ارتش و نقش آن در تامین امنیت منطقه گفت: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، کشورمان به یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های منطقه تبدیل شده و در تولید بسیاری از تجهیزات مورد نیاز، به خودکفایی دست یافته است.

فروزان‌مهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همیشه دولت را سیاست‌مداران اداره می‌کنند و مدیریت شرایط سخت بر عهده امیران و سرداران است از حضور موثر نیروهای ارتش در تامین امنیت تقدیر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سالی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده ارتش همچون گذشته در راستای تحقق منویات معظم‌له منشا اثر باشد.

فروزان‌مهر حضور و کمک‌های ارتش در مدیریت بحران حاصل از برف و کولاک اسفندماه سال گذشته استان را موثر و در خور توجه دانست و از همکاری و تلاش آنان در امدادرسانی به مردم در این راستا تقدیر کرد.

در ادامه محمدکاظم تارخ، فرمانده ارشد یگان‌های ارتش در شمال شرق کشور نیز ضمن اعلام آمادگی برای دفاع همه جانبه از کیان مقدس کشورمان و تجدید بیعت با آرمان‌های نورانی امام، انقلاب و شهدا، اظهار کرد: در سایه رهبری‌های مقام منیع ولایت تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان، حریم میهن عزیزمان را دست‌خوش حوادث کنند.

انتهای پیام/70005/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول