اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هفتکل:

اساس دشمنی آمریکا با دین مبین اسلام است

امام جمعه هفتکل گفت: اساس دشمنی آمریکا با دین مبین اسلام است نه چیزهایی که آن را بهانه‌ای برای کارهای خود قرار می‌دهد.

اساس دشمنی آمریکا با دین مبین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی خلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفتکل در جمعه نمازگزاران در مسجد حضرت حجت (ع) هفتکل اظهار کرد: همیشه حق در کنار باطل بوده است و تا ابد هم پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به حمله نظامی آمریکا به ایران و زمین گیر شدن آن‌ها در صحرای طبس گفت: جایگاهی که حق در عالم هستی دارد جایگاهی است که همیشه پیروز خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه هفتکل تصریح کرد: اساس دشمنی آمریکا با دین مبین اسلام است نه چیزهایی که آن را بهانه‌ای برای کارهای خود قرار می‌دهد.

امام جمعه هفتکل در ادامه به سابقه تاریخی دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: این دشمنی‌‌ همان دشمنی باطل با حق است.

به گفته وی، حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف باعث خنثی شدن توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی در دوران‌های مختلف خواهد شد.

خلیلی در ادامه به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و این روز را به تمام سبزپوشان این نهاد انقلابی و مردم شریف ایران تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه هفتکل به بیان برخی از خدمات صورت گرفته توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به کلامی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) تعبیر بسیار پر معنایی در مورد سپاه دارند و فرموده‌اند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

انتهای پیام/72010/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول