اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خبر داد

تعهد میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز اردبیلی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تعهد خیرین مدرسه‌ساز اردبیلی در جشنواره چهاردهم مدرسه‌سازی را 33 میلیارد و 964 میلیون تومان اعلام کرد.

تعهد میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز اردبیلی

یاور وحدتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما به تمام مسئولان آموزشی توصیه کردیم که از تغییر نام مدارس خیرین اجتناب کنند چرا که این کار بر خلاف خواسته و رضایت آنهاست.

وی با یادآوری اینکه مجموعه مهندسان و کارشناسان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خود را کارگر محسوب کرده و با کمترین حق و حقوق تلاش فراوانی را انجام می‌دهند، عنوان کرد: ما سعی داریم خطاهایمان را در ساخت و سازهای مدارس به حداقل برسانیم و مدیریت مهندسی زلزله را طوری به کار ببندیم تا مدارس ساخته شده حداقل در برابر شش تا هفت ریشتر مقاوم باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: البته خطا جزو طبیعی هر کار است ولی به حداقل رساندن آن جزو اولویت‌های ماست.

تحریم را یک نعمت می‌دانیم

وحدتی‌پور با یادآوری اینکه تورم و گرانی‌های اخیر تاثیری در اراده خیرین در ساخت‌ و سازها نداشته است،‌ افزود: ما افتخار می‌کنیم که به دلیل حضور قدرتمند در عرصه‌های مختلف از سوی دشمن مورد توجه قرار گرفته‌ایم و آنها سعی همه‌جانبه به کار گرفته‌اند تا ما را تحریم کنند.

این مسئول تصریح کرد: ما تحریم را یک نعمت واقعی در باز مهندسی امور اقتصادی و توانمندی در عرصه صادرات غیر‌نفتی می‌دانیم و معتقدیم این تحریم‌ها ما را به رغم مشکلات کنونی توانمند‌تر خواهد کرد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در پاسخ به سئوالی در خصوص انحراف احتمالی در انجام تعهدات خیرین به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: این انحراف در حد بسیار پایین است و ما نیز سعی داریم کمیته‌ای را با عنوان پیگیری تحقق مطالبات خیرین راه‌اندازی کنیم تا این موضوع را پیگیری کنند اما اینکه بخواهیم با زور، تهدید و فشار این کار را انجام دهیم موظف نیستیم.

وحدتی‌پور تعهد خیرین در جشنواره چهاردهم مدرسه‌سازی را 33 میلیارد و 964 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: ما در حال حاضر 110 خیر فعال در استان داریم که به صورت داخلی و خارجی با جامعه خیرین مدرسه‌ساز استان همکاری می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: در کنار اهمیت دادن به ساخت مدارس ما در دو سال اخیر از ظرفیت خیرین برای هوشمند‌سازی مدارس و همچنین تحول در تجهیزات و امکانات آموزشی در مدارس استفاده کردیم که قطعاً این امر سبب شده تا مدارس ما هم از لحاظ معماری و شکل ظاهری و هم از لحاظ تجهیزات و امکانات مجهز باشند.

انتهای پیام/62005/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول