اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایجرود خبر داد

مدیریت چرا در 2 هزار هکتار از مراتع ایجرود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایجرود گفت: سال گذشته مدیریت چرا در 2 هزار هکتار از مراتع این شهرستان اجرا شده است.

مدیریت چرا در 2 هزار هکتار از مراتع ایجرود

جواد مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در همین مدت قرق مرتع در 250 هکتار از مراتع روستاهای آلاچمن و ملاپری اجرا و فعالیت در طرح‌های راکد 9 هزار و 535 هکتار اجرا شده است.

به گفته وی، 12 دستگاه آبشخور در روستاهای مختلف این شهرستان نصب شده است و در تلاش هستیم تا در سال جدید این تعداد را افزایش دهیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایجرود از رسیدگی به تکمیل پرونده ماده واحده معترضان به تعداد 120 فقره خبر داد و افزود: سال 91 جانمایی پرونده‌های مورد اعتراض با نقشه اجرای ماده 56 به تعداد 60 فقره بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ساخت بندهای رسوب‌گیر حوزه آبخیز ایچ به تعداد 12 دستگاه به حجم عملیات 4 هزار و 560 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 225 میلیون تومان را جزو برنامه‌های حوزه آبخیزداری این شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: ساخت بند رسوب‌گیر روستای چولجه برای جلوگیری از وقوع سیل از اعتبارات مدیریت بحران شهرستان با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان در حال اجراست.

ملایی از برگزاری کلاس‌های آموزشی و سخنرانی روحانیون با محوریت ترویج فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه سال قبل 430 نفر روز در روستاهای ینگی کند، سیدلر و زرین‌آباد شرکت کردند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول