اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

قرآن مدار تنظیم روابط سالم اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اگر زندگی اجتماعی همه ما بر مدار و محوریت قرآن تنظیم شود، ماحصل آن رهایی از هرگونه انحراف، کج‌روی و ناملایمتی خواهد بود.

قرآن مدار تنظیم روابط سالم اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در همایش تجلیل از فعالان قرآنی که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: قرآن رمز و رموزی دارد که هرکس نسبت به آن یقین و اطمینان داشته باشد، می‌تواند از مشکلات و نارسایی‌ها خلاصی پیدا کرده و یک آرامش روحی، روانی را در زندگی تجربه کند.

وی با بیان اینکه تمسک و گرایش به قرآن امروز به دلیل زندگی پر استرس ماشینی بیش از هر زمان دیگر نمود و جلوه‌ای حقیقی پیدا کرده است، تصریح کرد: آنچه که جامعه ما را می‌تواند به نقطه قابل اتکا و کمال برساند، گرایش به کارهای معنوی، مطالعه روزانه قرآن و انیس شدن با این کلام الهی است.

ستوده خطاب به فعالان و مروجان قرآن خاطرنشان کرد: آنهایی که در این حوزه بی‌ادعا و گمنام وارد شده و فعالیت می‌کنند، یقین داشته باشند که پاداش جاودانه‌ای دریافت می‌کنند که هرگز احساس نمی‌کردند به چنین موهبتی دست یابند که امروز در گرایش به آن توفیق روزافزونی پیدا کردند.

این مسئول از فعالیت 160 مؤسسه قرآنی در سطح استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: در این مؤسسات قرآنی، آموزش جزءمحور مبنای کار است و همه وظیفه داریم در گام‌های جدی و اساسی به سمتی حرکت کنیم تا قرآن در تمام شئون و ابعاد زندگی ما ورود پیدا کند.

وی بیان کرد: قرآن در طول تاریخ علاوه بر نجات‌بخشی و رهنمون کردن بشر به سمت سعادت واقعی، زمینه‌ساز به ذلت افتادن مستکبرانی است که همیشه درصدد انحراف افراد جامعه بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: در سال‌های اخیر هم در بحث آموزش و هم حفظ قرآن کریم به همت جوانان و نوجوانان توفیقات خوبی داشتیم، به طوری که قرائت قرآن در مساجد آن هم بعد از نمازهای یومیه از برکات و عنایات ویژه در تکریم و تعظیم کتاب آسمانی قرآن کریم است.

در پایان این مراسم از 12 چهره برجسته قرآنی اعم از قاریان، حافظان و فعالان تجلیل شد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول