اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 100 دانش‌آموز

آزمون منطقه‌ای مسابقه درس‌هایی از قرآن در لنده برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده گفت: با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، آزمون منطقه‌ای مسابقه درس‌هایی از قرآن در لنده برگزار شد.

آزمون منطقه‌ای مسابقه درس‌هایی از قرآن در لنده برگزار شد

محسن رحمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: مسابقه درس‌هایی از قرآن یکی از با طراوت‌ترین مسابقات قرآنی بوده که در مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: همه ساله این مسابقه در سطح مدارس برگزار و تعداد بسیار زیادی از دانش‌آموزان در آن شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده  گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای برنامه تلویزیونی و مسابقه درس‌هایی از قرآن تدبر دانش‌آموزان در معنا و مفاهیم قرآنی است.

رحمانی‌پور تصریح کرد: توجه به تدبر در قرآن لازم فهم و درک آیات الهی بوده و این مهم باید مورد توجه دبیران و دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار گیرد.

وی افزود: تشخیص درست راه و روش گسترش فرهنگ قرآنی، در گرو شناختی صحیح از فرهنگ قرآنی بوده که آموزش و پرورش به درستی آن را انتخاب کرده است.

این مسئول فرهنگی گفت: فرهنگ قرآنی، امری ضروری است که باید زیربنای همه شئون زندگی فردی و اجتماعی باشد تا روح حاکم بر جامعه انسانی و همه لوازم مادی و معنوی آن فراهم شود.

وی در ادامه با بیان این‌که آموزش و پرورش نقش مهمی در گسترش فرهنگ قرانی دارد، اذعان داشت: آزمون مرحله منطقه‌ای مسابقات درس‌هایی از قرآن با حضور بیش از 100 نفر از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار و نفرات برتر جهت شرکت در مرحله استانی به اداره کل آموزش و پرورش معرفی شدند.

انتهای پیام/82013/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول