اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

پلمپ 110 واحد متخلف صنفی در نوروز / توزیع 206 تن گوشت منجمد در هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از پلمپ 110 واحد صنفی متخلف در نوروز امسال و توزیع 206 تن گوشت قرمز منجمد با هدف تنظیم بازار طی این ایام در استان خبر داد.

پلمپ 110 واحد متخلف صنفی در نوروز / توزیع 206 تن گوشت منجمد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده در جمع مدیران دستگاه‌های دولتی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت حوزه بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان طی ایام نوروز اظهار داشت: همانطور که از روزهای قبل از آغاز سال نو، تمهیدات لازم در راستای تأمین اقلام ضروری و کنترل بازار اتخاذ شده بود، شاهد آن بودیم که در این ایام عرضه کالا روندی مناسب و در خور توجه داشت که نشان از موفقیت‌آمیز بودن برنامه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی سازمان تحت مدیریتش، از 25 اسفندماه آغاز شده بود و تا پایان تعطیلات ادامه یافته است، اضافه کرد: در این مدت زمان سازمان مذکور دو هزار و 700 تن گوشت مرغ را در بازار توزیع کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه همچنین از توزیع 206 تن گوشت قرمز منجمد در ایام نوروزی و در مدت زمان اجرای طرح مربوطه در این استان خبر داد.

وی عنوان کرد: همچنین در این زمان، هزار و 500 تن برنج، 300 تن روغن و 400 تن شکر نیز توزیع شده است.

این مسئول ابراز داشت: ارقام ذکر شده، علاوه بر اقلامی که در روند معمول از طریق واحدهای صنفی استان همواره در روزهای معمولی توزیع می‌شود.

عبدلی‌زاده با بیان اینکه میزان اقلام توزیعی در نوروز امسال در بازار نسبت به مدت زمان مشابه افزایش داشته است، گفت: همچنین نظارت و کنترل بازار نیز به طور مداوم و مرتب در ایام طرح نوروزی صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: در این مدت تعداد چهار هزار و 738 فقره پرونده تخلفاتی برای واحدهای متخلف در سطح استان تشکیل شده است که ارزش این پرونده‌ها برابر با 19 میلیارد ریال است.

وی همچنین از پلمپ 110 واحد صنفی متخلف طی ایام نوروز در هرمزگان خبر داد.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول