اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

معلولان مرکز توانبخشی مهرآوران زاهدان نیازمند حمایت هستند

فرماندار زاهدان گفت: کودکان معلول ذهنی و جسمی مرکز توانبخشی مهرآوران زاهدان که به دور از خانواده و محبت والدین هستند به حمایت و محبت مسئولان و مردم نیاز دارند.

معلولان مرکز توانبخشی مهرآوران زاهدان نیازمند حمایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی ظهر امروز طی بازدیدی از مرکز توانبخشی مهرآوران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

وی در این بازدید اظهار داشت: در حال حاضر در تنها مرکز توانبخشی دختران و پسران زیر 14 سال استان سیستان و بلوچستان که در شهرستان زاهدان واقع است بیش از 53 کودک معلول ذهنی و جسمی شناسایی شده که به دور از خانواده و محبت والدین بوده و به حمایت و محبت مسئولان و مردم نیاز دارند.

فرماندار زاهدان گفت: 53 نفر معلول مجهول‌الهویه عقب‌مانده ذهنی و جسمی خارج از استان نیز در این مرکز نگه‌داری می‌شوند که برای نگه‌داری و تأمین هزینه نگه‌داری آنان مشکل اعتبار وجود دارد.

ارجمندی تصریح کرد: با توجه به خصوصی‌سازی مراکز توانبخشی، مرکز توانبخشی مهرآوران نیز به خیر دلسوز «محمد شریف شهیدی» واگذار شده است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس قانون، مقدار سهمیه یارانه برای هر معلول که در مراکز نگه‌داری توانبخشی به صورت 24 ساعت نگه‌داری می‌شود مناسب نیست و باید خیرین و مردم و مسئولان در این زمینه اهتمام داشته باشند.

فرماندار زاهدان گفت: توفیق خدمت به جامعه معلولین نصیب هر شخصی نخواهد شد و باید این فرصت الهی را مغتنم شمرد و با همت عالی و مضاعف حقوق انسانی و اخلاقی را رعایت کرد تا این عزیزان از شرایط مناسب زندگی برخوردار باشند.

ارجمندی اذعان داشت: کوتاهی‌ها و کاستی‌های مراکز باید در اسرع وقت در راستای خدمت‌رسانی به معلولان برطرف شود و از خیرین و شهروندان استان و دیگر شهرستان‌ها خواسته می‌شود تا با کمک‌ها و مساعدت‌های خود به شرکت تعاونی مهرآوران مراجعه و یا با شماره همراه 09151415755 تماس بگیرند.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول