اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کردستان اعلام کرد

تدوین طرح مطالعاتی مناسب‌سازی معابر ویژه معلولان در شهرهای کردستان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: طرح مطالعاتی مناسب‌سازی معابر برای معلولان و جانبازان در سطح شهرهای استان کردستان تدوین و اجرا می‌شود.

تدوین طرح مطالعاتی مناسب‌سازی معابر ویژه معلولان در شهرهای کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان، سیروان بهرامی اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان طرح مناسب‌سازی معابر و محل تردد معلولان و جانبازان در سطح شهرهای استان به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداری‌های تابعه استان ملزوم به همکاری در تهیه طرح مذکور و تأمین اعتبار مورد نیاز آن هستند.

بهرامی در ادامه به تشریح برنامه‌های ابلاغی به شهرداری‌های استان به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان پرداخت و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک و با برنامه‌‌ریزی‌های به عمل آمده و با استفاده از همه امکانات و توانمندی‌های شهرداری و همکاری مردم برای افزایش توسعه زیرساخت‌های شهری گام‌های مهم و تأثیرگذاری برداشته خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با مساعدت استاندار و تخصیص قابل ملاحظه اعتبارات عمران شهری به شهرداری‌های استان شاهد تسریع در آهنگ توسعه و زیباسازی فضای شهری در کردستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال‌جاری همه توان خود را برای تحقق اهداف توسعه و عمران و آبادانی در مناطق شهری استان به کار خواهیم گرفت.

بهرامی بر حفظ و صیانت از حریم شهرهای استان تأکید کرد و اذعان داشت: در این رابطه شهرداری‌های استان موظف به کنترل ساخت و سازها برابر قوانین و مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه و حریم شهرها هستند که در ایام تعطیلات نوروزی نیز با تقویت یگان‌های پلیس ساختمان با افراد سودجو در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز قاطعانه برخورد خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان در پایان توزیع اعتبارات موضوع ماده 23 قانون نحوه رسیدگی به تخلفات جرایم رانندگی در بین شهرداری‌های تابعه استان با هدف تسریع در روند توسعه شهری، تشکیل کشیک‌های نوروزی شهرداری‌های استان برای استقبال از مسافران نوروزی، صدور گواهینامه و برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی و فرمانداری‌ها تابعه، راه‌اندازی شبکه دولت در شهرداری‌های و شوراهای اسلامی استان را از دیگر اقدامات این دفتر برشمرد.

انتهای پیام/79001/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول