اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دیدارهای مردمی در رفع مشکلات مناطق مختلف ضروری است

استاندار البرز گفت: دیدارهای مردمی در رفع مشکلات مناطق مختلف ضروری است.

دیدارهای مردمی در رفع مشکلات مناطق مختلف ضروری است

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دیدارهای مردمی بسیاری از مشکلات مردم پدیدار می‌شود و مردم با بیان معضلات و مشکلات محلات خود درصدد رفع آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم موظفیم که این مشکلات را شنیده و هر چه سریع‌تر در رفع آن‌ها کوشا باشیم.

این مسئول با بیان این که تدوین برنامه‌های جامع و اساسی به منظور رفع مشکلات مردم امری مهم به شمار می‌رود افزود: باید هر چه در توان داریم در مسیر ارائه خدمات بیشتر به مردم گام برداریم و خود را خدمتگزار مردم دانسته و زمینه‌های رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

استاندار البرز با بیان این که هر چه در مسیر خدمات رسانی به مردم بیشتر گام برداریم زمینه‌های رضایتمندی مردم بیشتر فراهم خواهد شد خاطرنشان کرد: در دیدارهای مردمی با مردم کمالشهر و محمدشهر عدم وجود پارکینگ عمومی یکی از معضلاتی بود که مردم مطرح می‌کردند.

وی افزود: متأسفانه گره کور ترافیکی حصارک به کمالشهر در کنار فقدان پارکینگ شهری، کمالشهر و محمدشهر را به یک پارکینگ عمومی تبدیل ساخته است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه نگاه مسئولان شهری به این دو منطقه مغفول مانده است و محدشهر و کمالشهر از بسیاری امکانات محروم هستند.

استاندار البرز با بیان این که رفع مشکلات مردم در این منطقه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: با پیگیری‌های فراوان، طرح تعریض پل حصارک به کمالشهر را به طور شخصی به شورای شهر بردم و در همان جا نیز مصوبه این طرح به تصویب اعضا رسید.

این مسئول با بیان این که اجرای این طرح به زودی آغاز می‌شود، افزود: نیمی از هزینه‌های تعریض این محور را استانداری تأمین کرده است و بخش دیگر آن را شهرداری کرج و کمالشهر متقبل شدند.

استاندار البرز اعتبار این طرح را سه و نیم میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این مبلغ از سوی استانداری پرداخت شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول