اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس مطرح کرد

توسعه مجتمع وزارت نفت در محمودآباد ظرفیتی برای اشتغال

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس، توسعه مجتمع وزارت نفت در محمودآباد را ظرفیتی برای اشتغال دانست و اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی فرودگاه بیشه‌کلا زمینه استقرار سازمان اوپک در این مجتمع ایجاد شود.

توسعه مجتمع وزارت نفت در محمودآباد ظرفیتی برای اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عبدالوحید فیاضی ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: سالی که شروع آن با فرمایشات رهبری در بارگاه علی ابن موسی الرضا همراه بود، سالی با افق روشن و چشم‌انداز مناسب پیش‌بینی شده است.

وی حماسه مورد نظر رهبری را نشان‌‌دهنده یک جریان جدید و توفنده‌ای دانست که باید در حوزه سیاسی و اقتصادی شکل بگیرد.

عضو خانه ملت خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به حماسه سیاسی در واقع اوج آن انتخابات در پیش است و آنچه برای معظم‌له مهم است حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم است.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی موضوعی که برای دشمنان مهم است را حضور حداقلی مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: تمام تلاش دشمن این است که بی انگیزه کردن، بی‌اعتمادی و دلسردی را در مردم ایجاد کنند تا در مشارکت ضعیف عمل کنیم.

فیاضی تصریح کرد: استراتژی مقام معظم رهبری حضور همه سلیقه‌ها در انتخابات برای حضور پرشور است که منظور ایشان از همه سلیقه‌ها افرادی است که نظام، انقلاب و ولی فقیه را قبول دارند و حضورشان یک نوع تکلیف به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فشار دشمنان نظام برای عدم دستیابی به انرژی هسته‌ای و استفاده از تحریم‌ها بر علیه ایران یادآور شد: امروز شرایط دیپلماسی به گونه‌ای است که از نظر مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با این فشارها، حضور پرشور مردم در انتخابات برای ناامید کردن دشمن است.

وی با اشاره به نشست‌های گروه 1+5 با نمایندگان کشورمان درباره مسائل هسته‌ای ابراز داشت: غربی‌ها این نشست‌ها را به سمتی می‌برند تا نتیجه انتخابات مشخص شود اما هر انتخاباتی که با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود، دشمن را یک قدم عقبتر می‌راند و اگر در سال 88 این حضور نبود، فتنه ایجاد شده نظام را از بین می‌برد.

فیاضی در ادامه با مهم برشمردن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور گفت: باید دقت کنیم کسانی وارد این عرصه شوند که صلاحیت لازم را داشته باشند و قصد حضورشان برای خدمت باشد.

وی شوراها و دهیاران را بازوان مدیران دانست و افزود: اگر شوراها و دهیاران ضعیف و کم کار باشند مدیران قادر به ارائه خدمت نیستند و باید در انتخاب دقت کنیم.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم جانبداری از نامزدهای انتخابات شوراها عنوان داشت: اما ایجاد زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه همگان است.

فیاضی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع حماسه اقتصادی پرداخت و گفت: اقتصاد سال 91 با همه فراز و نشیب‌های خود به پایان رسید در حالی که در هیچ دوره‌ای از انقلاب به اندازه این دوره مشکل برای مدیران وجود نداشت که البته این مقاومت نزد خداوند پاداش دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت امروز در جامعه بسیار دشوار است، ابراز امیدواری کرد با وجود اینکه کمبود اعتبارات و منابع کم در لایحه بودجه امسال نگران‌کننده است، امیدواریم در سال جاری مشکلات بهبود یابد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید با منابع کم مدیریت درستی داشته باشیم به مدیران توصیه کرد تا همان قدر که اعتبار دارید اولویت‌ها را در نظر بگیرید و امیدواریم در سایه توجه حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر رهبر معظم انقلاب سال خوبی را داشته باشیم.

فیاضی به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در شهرستان محمودآباد اشاره کرد و گفت: البته به نظر می‌رسد سهم اقتصاد مردم با توجه به این حضور خیلی قابل توجه نبود که دلایل زیادی از جمله مشکلات زیرساخت‌ها، گردشگری، راه، آب و درمان در این ضعف نقش آفرین بود.

وی کنارگذرهای محمودآباد را از مشکلات اساسی این شهرستان دانست و افزود: کمربندی محمودآباد از واجبات استان است نه شهرستان چرا که اتصال غرب و شرق مازندران را عهده‌دار است و به نظر می‌رسد ساخت خانه عالم در شهرهای دیگر واجب‌تر از کمربندی محمودآباد نیست.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی واگذاری زمین استراحتگاه ساحلی کارگران به شهرداری را غیرقانونی عنوان کرد و خواستار تعیین زمین معوض برای استراحتگاه از سوی شهرداری شد.

فیاضی توسعه مجتمع وزارت نفت در محمودآباد را ظرفیت عظیمی برای ایجاد اشتغال در شهرستان دانست و اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی فرودگاه بیشه‌کلا زمینه استقرار سازمان اوپک در این مجتمع ایجاد شود که این کار بزرگ برای محمودآباد ضروری و اساسی تلقی می‌شود.

وی مشکلات بیکار شدن کارگران شرکت پوشینه را مهم توصیف کرد و گفت: باید در این زمینه تحقیق شود که آیا دلیل اخراج کارگران نوعی بهانه‌جویی از سوی شرکت است یا واقعا در وارد کردن مواد اولیه مشکلی وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان به مسئولان شهر و بخش سرخ رود این نوید را داد که در صورت آمادگی و تعیین زمینی مناسب، شرایط ایجاد دانشگاه در سرخ‌رود مهیا می‌شود.

انتهای پیام/86013/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول