اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

استقبال فرهنگیان از کاندیداتوری حاج‌بابایی

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رغبت معلمان، اولیای دانش‌آموزان و خود دانش‌آموزان در حمایت از کاندیداتوری حاج‌بابایی در حد بسیار بالاست.

استقبال فرهنگیان از کاندیداتوری حاج‌بابایی

ابراهیم سحرخیز در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: از تمام استان‌ها و بیش از 750 منطقه آموزشی در سطح کشور درخواست‌های فراوانی از وزیر آموزش و پرورش برای کاندیداتوری در ریاست جمهوری یازدهم به عمل آمده اما وزیر باید تصمیم نهایی را برای آمدن و یا نیامدن بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره وزیر آموزش و پرورش قصد نامزدی در انتخابات را دارد یا نه ادامه داد: این سوال را از خود حاج‌بابایی بپرسید و بنده فقط می‌توانم از رغبت معلمان، اولیای دانش‌آموزان و خود دانش‌آموزان در حمایت از کاندیداتوری حاج‌بابایی سخن بگویم که در حد بسیار بالاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از این نیز چند تن از مسئولان آموزش و پرورش خبر از کاندیداتوری وزیر آموزش و پرورش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داده بودند و باید منتظر ماند و در 17 اردیبهشت دید آیا حاج‌بابایی یکی از گزینه‌های دولت خواهد بود یا نه؟

انتهای پیام/62001/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول