اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام جامعه اسلامی کارگران مازندران:

اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به وحدت برسند

قائم‌مقام جامعه اسلامی کارگران مازندران گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید اصولگرایان به وحدت برسند.

اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به وحدت برسند

حجت‌الاسلام رجب بابایی‌جامخانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره نشست‌های اصولگرایان مازندران برای انتخابات پیش رو اظهار داشت: نشست‌های گروه‌های مختلف اصولگرایان در مازندران از مدت‌ها قبل برای برگزاری انتخابات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه درباره موضوع انتخابات ریاست جمهوری استان‌ها مستقل نمی‌توانند تصمیم‌گیری کنند، ابراز داشت: استان‌ها در این بخش به عنوان عوامل اجرایی و مشاور، اطلاعات خوبی را می‌توانند در اختیار پایتخت‌نشینان قرار دهند.

قائم مقام جامعه اسلامی کارگران مازندران با اعلام اینکه اطلاعات خوبی از وضعیت کاندیداها در استان‌ها به دلیل وجود جمعیت و نیروهای انسانی در اختیار گروه‌ها و کاندیداها قرار دهند، خاطرنشان کرد: گروه‌های اصولگرایان در نشست‌های روزانه و هفتگی خود در استان‌ها اطلاعاتی را در اختیار گروه‌های اصولگرایان در مرکز قرار می‌دهند و به عنوان مشاور می‌توانند عمل کنند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره انجام نظرسنجی‌ از وضعیت کاندیداها نیز گفت: هنوز نظرسنجی رسمی انجام نشده است و اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد جسته و گریخته است و از نظرسنجی هم نمی‌توان اجتناب کرد، شاید در روزهای آینده نظرسنجی‌های نیز انجام شود.

بابایی درباره رسیدن به نقطه واحد در بین اصولگرایان با توجه به تعدد کاندیداها نیز افزود: امیدواریم کاندیداها به حرف‌هایی که در روزهای اول می‌کنند، عمل کنند، چون مبنای بسیاری از حرکت‌ها و انتخاب‌ها حرف‌های روز اول است که به عنوان سند باقی می‌ماند اگر به این اسناد توجه نشود، نشان‌دهنده این است که افراد به دنبال توجیه هستند.

وی در این باره ادامه داد: آقایان مطالب اولیه خود را در سخنرانی‌ها توجیه می‌کنند و جمله‌ای را بیان می‌کنند که برای من شنونده شبهه ایجاد می‌شود.

قائم مقام جامعه اسلامی کارگران مازندران علت عدم توافق کاندیداها در صحبت‌های بعدی را توجیه بعد از گفتار دانست و متذکر شد: مسائل به این مهمی را نمی‌توان با باید و شاید جلو برد، شک و دودلی برای رسیدن به وحدت نتیجه نمی‌دهد.

بابایی با اشاره به اینکه باید اصولگرایان به وحدت برسند، اظهار داشت: یکی از علت‌هایی که ممکن است کاندیداهای اصولگرا به وحدت نرسند، افراد دور و بر کاندیداها هستند که ممکن است اطلاعات درستی را در اختیار آنها قرار ندهند.

وی درباره اقبال مردم به اصولگرایان و یا اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات نیز گفت: یک‌سری از افراد همیشه اصولگرا و یا اصلاح‌طلب هستند و در این بین افراد خاکستری هستند که گروه‌ها سعی می‌کنند آرای این گروه را جذب کنند که در این بین اتفاقی که در دولت احمدی‌نژاد اول و دوم افتاد تفاوت‌هایی را ایجاد کرد.

قائم مقام جامعه اسلامی کارگران مازندران با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد در دوره نهم دولت کاملا اصولگرا بود و تمامی افرادی که در دولت بودند اصولگرا بودند، خاطرنشان کرد: گروه‌های اصولگرا در این دوره باید پایدارتر عمل کنند تا بتوانند آرای خاکستری را جذب کنند.

انتهای پیام/86003/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول