اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

حادثه طبس برای دشمنان امروز درس عبرت باشد

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: همه مستکبران و دشمنان امروز ملت‌های آزادیخواه دنیا باید از حادثه طبس عبرت بگیرند چراکه در این حادثه آنچه تجلی یافت قدرت خداوند و غلبه آن بر مستکبران روزگار بود.

حادثه طبس برای دشمنان امروز درس عبرت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: کمتر کسی فکر می‌کرد که آمریکا با آن همه هیمنه و شکوه توخالی در صحرای طبس آن هم در سال‌های نخست انقلاب اسلامی از این ملت و اراده خدایی آنها شکستی بخورد که برای همیشه در تاریخ آمریکا این شکست لکه ننگ بر دامن سیاست‌مداران فاسد می‌باشد.

وی تصریح کرد:‌ در این حادثه خدای ملت ایران بلایی را بر سر جنگنده‌های آمریکا درآورد که تا عمر دارند، فراموش نکنند که جایگاه و عظمت ملت ایران تا چه حد ارزشمند و متکی به قدرت الهی است.

قیاسی با بیان اینکه در این شکست سهمناک برای دشمن و پیروزی غرورآفرین برای ملت خدایی ایران درس‌ها و پندهای عبرت‌آموزی وجود دارد، خاطر نشان کرد: نتیجه تلاش تمام مستکبران در شیطنت‌ها و ترفندهای مختلف جز خفت و خواری نیست.

این مسئول در ادامه خطبه‌های نماز به حساس‌ترین مقطع تاریخی ملت ایران انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و ادامه داد: در وهله اول کاندیداهای شوراها باید کاندیدایی اصلح همراه با توانمندی و شجاعت در کار باشند تا در شهرها و روستاها تحولی را در سایه انتخاب شایسته‌ترین افراد شاهد و ناظر باشیم.

وی با بیان اینکه مردم نیز در انتخاب بهترین گزینه‌ها باید دقت و مطالعه کافی داشته باشند، انتخابات ایران را مظهر تکاپوی واقعی برای برگزیدن صالح‌ترین و شایسته‌ترین نامزدها اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود اضافه کرد: چشم امید دشمن در بر هم زدن توازن حقیقی جمهوری اسلامی ایران در انتخابات پیش رو است که آنها با برنامه‌های مختلف سعی دارند ملت را مأیوس و دلسرد به انتخابات و صحنه حضور کنند که در این باب قطعاً شکست دشمن شکست حقیقی و مفتضحانه می‌باشد.

قیاسی بیان کرد: ما وظیفه داریم در انتخابات پیش رو با شناخت عمیق در صحنه حضور داشته و یک بار دیگر با مشارکت همه‌جانبه خود پشتوانه حقیقی و مردمی برای این نظام به وجود آوریم تا دشمنان نتوانند برای این ملت شاخ و شانه بکشند.

وی سالروز تشکیل سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مخلص را یادآور شد و گفت: سپاه پاسداران از زمان شکل‌گیری تاکنون بدون کوچک‌ترین ادعا در خدمت نظام و دفاع از ارزش‌های انقلاب بوده است.

خطیب جمعه بیله‌سوار افزود: امام با دوراندیشی نافذ توانست فرمان تأسیس سپاه را در سال 58 صادر کند و امروز با گذشت سه دهه از عمر فعالیت سپاه این مجموعه در انجام مأموریت‌ها موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/62001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول