اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی طبس:

نصب علامک و انشعابات گاز در طبس کند است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر طبس گفت: علی‌رغم اجرای شبکه توزیع گاز در شهر طبس، اما کار نصب علامک و انشعابات گاز در برخی مناطق شهر به دلیل توقف کار پیمانکار تعطیل و به ‌صورت نیمه‌تمام و بلاتکلیف رها شده است.

نصب علامک و انشعابات گاز در طبس کند است

محمدحسین چمنزاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: اجرای شبکه گازرسانی به شهر طبس شامل اجرای ایستگاه‌های تقلیل فشار، شبکه توزیع و نصب علامک و انشعابات آن در سال 1390 عملیاتی و در نیمه نخست سال 1391 شتاب گرفت که از علیرضا پیله‌ور، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و سایر دست‌اندرکاران تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: اما عملیات گازرسانی در اواخر سال 1391 به ‌علت مشکلات اقتصادی، افزایش هزینه‌ها و عدم توان اجرایی پیمانکاران، بسیار کند و حتی متوقف شد که با پیگیری‌ مسئولان، فراخوان مجدد و انتخاب پیمانکاران جدید، ادامه نصب علامک و انشعابات در غرب شهر طبس و همچنین اجرای شبکه توزیع گاز منطقه دیهشک طبس سرعت گرفت.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر طبس اضافه کرد: اما در حال حاضر علی‌رغم اینکه شبکه توزیع گاز در مناطق مرکزی شهر طبس، پهن کوچه، بازک و شهرک‌های امیرالمؤمنین فاز یک و رسالت که بخش عمده‌ای از شبکه توزیع گاز شهر طبس را شامل می‌شود، در همان اوایل اجرای شبکه گاز طبس، احداث شده است، اما نصب علامک و انشعابات آن به دلیل توقف کار پیمانکار تعطیل و به‌صورت نیمه‌تمام و بلاتکلیف رها شده است.

وی مدیریت فعلی بر اجرا و تکمیل گازرسانی شهر طبس را نامطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به تأکید استانداران یزد و خراسان جنوبی برای عدم توقف در روند اجرای طرح‌های عمرانی در دست اجرای شهرستان طبس، خاطر نشان کرد: شایسته است شرکت‌های گاز استان‌های یزد و خراسان جنوبی نسبت به پیگیری، تکمیل و توسعه گازرسانی به شهر و شهرستان طبس اقدام کنند.

انتهای پیام/90001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول