اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا مطرح کرد

بهره‌گیری از ایده‌های خلاق در عرصه‌های هنری

فرماندار بویین زهرا بر ضرورت بهره‌گیری از ایده‌های خلاق برای گسترش فضاهای فرهنگی تأکید کرد.

بهره‌گیری از ایده‌های خلاق در عرصه‌های هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، نمایشگاه سالیانه حماسه ولایت‌مداری در شهرستان بویین زهرا گشایش یافت.

احد احمدی در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با محوریت بصیرت‌افزایی جایگاه ارزنده‌ای را در تعالی‌بخشی نسل جوان بر عهده داشته و در این عرصه مهم و اثرگذار قرار می‌گیرد.

فرماندار بویین زهرا عنوان کرد: بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه در امر برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند سبب جذب بیشتر استقبال‌کنندگان و رضایت‌مندی بیشتر آنان باشد.

وی با اشاره به تلاش ‌همه‌جانبه به منظور تحقق حماسه سیاسی در انتخابات 92 تصریح کرد: قطعا یک بار دیگر شکوه و عظمت خیره‌ کننده ملت ایران به رخ تمام عالم کشیده و آنان رسوا می‌شوند.

گفتنی است نمایشگاه حماسه ولایت‌مداری که سالیانه در شهرک «خوزنین» شهرستان بویین زهرا گشایش می‌یابد با استقبال چشم‌گیر علاقه‌مندان و شهروندان بویین زهرایی روبرو می‌شود.

در نمایشگاه امسال با توجه به ضرورت گسترش بصیرت، جایگاه دو جریان تاریخی در رد ولایت و جریان دوم در تأیید و با محور ولایت به نمایش درآمده است و برای هر مقطع تاریخی نیز مصداق امروزی تعریف و بازسازی شده است.

نمایش بازسازی شده سه جریان جنگ جمل، ریزش خواص، ماجرای بنی ساعده و جنگ صفین در نمایشگاه امسال برای مصداق امروزی ضد انقلاب خارج نشین تعریف شده است.

همچنین تشریح وقایع عاشورای حسینی برای بازشناسی فتنه 88 و افرادی که مقابل ولایت ایستادگی کردند تعریف شده است.

در نمایشگاه حماسه ولایت‌مداری 92 «خوزنین» غرفه حماسه سیاسی و اقتصادی نیز برای تبیین سخنان و رهنمود‌های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون حماسه سیاسی و اقتصادی تشکیل شده است.

نمایشگاه حماسه ولایت‌مداری در 16 غرفه و در فضایی بالغ بر 85 متر با محوریت افزایش بصیرت‌ به مدت پنج روز برای بازدید دایر شده است.

شهرک خوزنین شهرستان بویین زهرا با جمعیت سه هزار نفری خود در حدود 200 رزمنده، یک‌صد جانباز، یک آزاده و 39 لاله سرخ والامقام را در خود جای داده است و شهید علی مهدی از اهالی این روستا در دهم آبان‌ ماه سال 58 در شهرستان سردشت استان کردستان به مقام والای شهادت نائل آمده و نامش به عنوان نخستین شهید استان قزوین در دفتر حماسه‌آفرینان بنیاد شهید این استان ثبت همیشگی شد.

نوزدهم خرداد ماه سال 84 اهالی ولایت‌مدار خطه «خوزنین» با افتخار میزبانی از دو شقایق گمنام را بر عهده گرفته و این دو لاله پس از تشییع هزاران نفری مردم شهید‌پرور شهرستان بویین زهرا با استقبال باشکوهی در گلزار شهدای این روستا خاکسپاری شدند.

فرماندار بویین زهرا در حاشیه این بازدید با تعدادی از جوانان و علاقه‌مندان فرهنگی نیز دیدار و پیرامون مسائل و دغدغه‌های فرهنگی آنان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/77005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول