اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 8 استان در مشهد صورت می‌گیرد

نشست فعالان فرهنگی دانشگاه‌های شرق کشور

مسئول مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت نهاد رهبری گفت: دومین نشست فعالان فرهنگی دانشگاه‌های شرق کشور در روزهای 29 و 30 فروردین با حضور هشت استان در مشهد برگزار می‌شود.

نشست فعالان فرهنگی دانشگاه‌های شرق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد طاهری ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی دانشگاه‌های شرق کشور در مرکز تداوم آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: نخستین نشست فعالان قرآنی اسفندماه سال گذشته به میزبانی استان فارس و با حضور هفت استان از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: دومین نشست در روزهای 29 و 30 فروردین توسط کانون‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌رضوی و جنوبی و شمالی، کرمان، یزد، سمنان و گلستان برگزار می‌شود.

طاهری تصریح کرد: حدود 500 نفر از هشت استان کشور از کانون‌های قرآن و عترت، حافظان و قاریان در این نشست شرکت کردند که پنجم و ششم اردیبهشت ماه امسال سومین نشست استان‌های مرکزی و به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت نهاد رهبری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها به وجود آمدن انسجام فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های کشور است.

طاهری خاطرنشان کرد: در این نشست کارگاه‌های آموزشی با موضوعات حفظ و تدبر در قرآن و فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها در دو روز انجام می‌شود.

مسئول مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت نهاد رهبری گفت: سعی داریم با گذاشتن کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان آنها را با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: بعد از این نشست‌های کشوری، نشست‌های استانی را شروع کرده و از نمایندگان مجلس و هیئت دولت می‌خواهیم نسبت به فعالیت‌های قرآن اهتمام بیشتری داشته باشند.

طاهری یادآور شد: رحیم پور ازغدی و حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎‌های کشور در مراسم اختتامیه دومین نشست فعالان قرآنی سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/70002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول