اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

رئیس جمهور آینده باید به خرد جمعی پایبند باشد

امام جمعه ریگان گفت: رئیس جمهور آینده باید به انقلاب، ارزش‌ها، منافع ملی، نظام اسلامی، عقل و خرد جمعی و به تدبیر پایبند باشد و با این ویژگی‌ها کشور را اداره کند.

رئیس جمهور آینده باید به خرد جمعی پایبند باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در آیین نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مردم ریگان در استقبال از شهدای گمنام در این شهرستان حماسه‌ای تاریخی ثبت کردند.

وی افزود: شهادت اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است و تربت پاک شهیدان تا قیامت مزار عاشقان، عارفان و دلسوختگان و دارلشفای آزادگان است.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره دانشگاه‌ها و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی ابراز داشت: باید به تربیت دینی و گرایش‌ها و روحیه پرشور انقلابی جوانان در دانشگاه اهمیت داد.

حیدری‌نسب بیان کرد: علوم انسانی که امروز رایج است محتواهایی دارد که ماهیت آن معارض و مخالف با حرکت اسلامی و نظام اسلامی و متکی بر جهان‌بینی دیگری است و حرف و هدف دیگری دارد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد:‌ دانشگاه اسلامی علم و ایمان، علم و معنویت و علم و اخلاق را با هم همراه می‌کند، علم را می‌آموزد و جهت‌گیری علم را از اخلاق و ایمان می‌گیرد.

حیدری‌نسب با اشاره به انتخابات و سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری افزود: دشمنان اسلام و نهضت اسلامی در خارج و داخل تبلیغات زهرآگین خود را آغاز کرده‌اند و چنین وانمود می‌کنند که مردم در این انتخابات بی‌تفاوتند و به سردی و سستی گراییده‌اند و می‌خواهند شما را متهم کنند که از جمهوری اسلامی رو برگردانیده‌اید.

وی بیان داشت: احتمال می‌دهم که عوامل و دست‌های ناپاکی بخواهند از رقابت‌های انتخاباتی در رسیدن به آرزوهای خود استفاده کنند و با طرح مسایل پوچ و بی‌معنا دل‌ها را از یکدیگر جدا سازند و یا با تردید و ایجاد ذهنیت‌ها، صحت و سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند.

خطیب جمعه ریگان تصریح کرد: این را همه بدانند که آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازهایی که امروز وجود دارد، منهای ضعف‌هایی که شاهد هستیم و ما در سلسله دولت‌هایی که پشت سر هم می‌آیند باید رو به پیشرفت باشیم، رو به تعالی و تکامل حرکت کنیم.

حیدری‌نسب افزود: رئیس جمهور آینده باید به انقلاب، ارزش‌ها، منافع ملی، نظام اسلامی، عقل و خرد جمعی و به تدبیر پایبند باشد و با این ویژگی‌ها کشور را اداره کند.

وی با اشاره به تصادفات اخیر در محور ریگان ایرانشهر خواستار بازگشت پلیس راه ریگان ایرانشهر به این شهرستان شد.

انتهای پیام/80014/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول