اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 135

شبانپور: از خادمان نوروزی با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‎شود

بازرس ویژه ستاد دایمی تسهیلات سفرهای کشور گفت: 26 فروردین نیز در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور در تهران از خادمان نوروزی تجلیل به عمل می‌آید.

شبانپور: از خادمان نوروزی با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان، حسن شبانپور بازرس ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در بازدید از شهرستان‌های نوکنده، بندرگز، کردکوی، گرگان و دبیرخانه ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام نوروز اظهار داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با اعضای ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای کشور، ایشان بر ایجاد شور و نشاط بین مردم تاکید ویژه داشتند.

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز بر نوآوری و ابتکار در مراسمات ویژه نوروز ضمن رعایت ارزش‌ها تاکید کرده است.

شبانپور اذعان داشت: با طرح ایده جشنواره ملی «صدای بهار» این جشنواره در 31 استان کشور اجرا شد و همان شور، اشتیاق، نشاط و سر زندگی را در بین مردم ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: آنچه در استان گلستان اجرا شد در بازدیدها نشان از شادابی مردم و مسافران داشت، مراسم‌های خوبی که در استان اجرا شد فعالیت مناسب ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استانی را نشان می‌دهد.

شبانپور ادامه داد: حضور استان گلستان در جشنواره «صدای عشایر» نیز بسیار چشمگیر بود، در جشنواره «صدای بهار» نیز همکاری فرمانداران، بخشداران، دهیاران و دیگر مسئولان استانی موجب این حجم از فعالیت‌ها شد.

وی اذعان داشت: تشکیل کمیته گردشگری روستایی کار بسیار خوبی بود و حضور دهیاران، بخشداران و فرمانداران را در ستاد تسهیلات پررنگ‌تر کرد و این کمیته توجه به محیط زیست و خلوت‌تر کردن شهرها را نیز در بر‌داشت.

شبانپور خاطرنشان کرد: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زحمات زیادی کشیده است و خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان نیز به خوبی اخبار و رویدادهای استان را پوشش دادند، 26 فروردین نیز در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور در تهران از خادمان نوروزی تجلیل به عمل می‌آید.

شبانپور در پایان گفت: همدلی و همراهی زیادی را در استان دیده‌ایم، 80 درصد مردم در بازدیدها و به خصوص از برنامه جشنواره ملی «صدای بهار» اعلام رضایت کرده‌اند.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول