اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

رئیس‌جمهور آینده باید توانایی رفع مشکلات را داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: فردی را برای رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که بتواند، مشکلات کشور را رفع کند.

رئیس‌جمهور آینده باید توانایی رفع مشکلات را داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری در دیدار با جمعی از هنرمندان به مناسبت سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی از طریق مبلغان، هنرمندان و رسانه‌ها توانسته‌ایم تا حدودی آثار و ثمرات انقلاب اسلامی را به جامعه ایرانی و جهانی برسانیم.

وی عنوان کرد: شهید آوینی در تولید آثار هنری ایثارگری کرد و به استقبال کاری رفت که خطرش جدی بود و نام و یاد این مرد بزرگوار در ایران اسلامی فراموش نمی‌شود.

جعفری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کاری که در قالب هنر باشد، ماندگار است، اظهار داشت: اگر کاری به صورت هنرمندانه نباشد به این معنا است که نمی‌توان به ماندگاری آن امید داشت.

امام جمعه کرمان، امام خمینی (ره) را بزرگ‌ترین هنرمند عصر ما خواند و افزود: امام راحل با هنرمندی هر چه تمام‌تر دست به انقلاب زد در حالی که بسیاری می‌گفتند این کار بیهوده است.

جعفری با بیان این‌که در دوران انقلاب اسلامی جنگ روانی بر علیه ما آغاز شد، تصریح کرد: از آن جا که امام خمینی (ره) هنرمند، فقیه، مرجع، زمان‌شناس و شجاع بود، حرکت وی به پیروزی رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان رهبری هنرمندانه امام راحل و پیروی مردم از وی را از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

جعفری با اشاره به این‌که دشمنان برای سرکوب انقلاب اسلامی به هر کاری دست زدند، گفت: جنگ تحمیلی مهم‌ترین حرکت دشمن برای سرکوب کردن انقلاب اسلامی بود که با رهبری هنرمندانه امام راحل، مقاومت هنرمندانه مردم و کمک الهی توانستیم، جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن در حالی در ابتدای انقلاب اسلامی به ما حمله کرد که ما هیچ امکانات و سلاحی نداشتیم، اما امروز با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به جایی رسیده‌ایم که هرگونه سلاح مدرن را در اختیار داریم و فردی جرأت حمله به ایران را پیدا نمی‌کند.

جعفری ادامه داد: این‌که ملت بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز در صحنه باقیمانده یک هنر باعظمت است.

وی افزود: مردم ایران در 22 بهمن برخلاف تمام تبلیغات سوء دشمنان قوی‌تر از سال‌های قبل به صحنه آمدند.

جعفری گفت: مسئولان اجرایی باید مردم را حفظ کنند و هر کاری که برای رفاه و آسایش آن‌ها لازم است را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در انتخابات آینده باید با دقت شرکت کرد و دیگران را برای حضور در این صحنه تشویق کنیم و فردی را انتخاب کنیم که بتواند مشکلات کشور را رفع کند و ما هم معیارها و شاخص‌های رئیس جمهور اصلح را مطرح می‌کنیم.

جعفری خواستار ادامه تولید آثار فاخر توسط هنرمندان کرمانی شد و افزود: درک صحیح از مسائل جامعه و انقلاب اسلامی مهم‌ترین نیاز امروز مردم است.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول