اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

در هر شأن و مقامی وظیفه اطاعت از رهبری را داریم

امام جمعه خلخال گفت: در هر شأن، مقام و رتبه‌ای وظیفه اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری را داریم.

در هر شأن و مقامی وظیفه اطاعت از رهبری را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال اظهار داشت: در هر شأن و مقامی که باشیم وظیفه اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری داریم.

وی به شکست سنگین آمریکا در حمله به ایران در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: امدادهای غیبی خداوند و طوفان شن دشمنان را با شکست مواجه کرد.

رشتبری تصریح کرد: دشمن ما فکر می‌کرد که با تسلیحات نظامی می‌تواند یکبار دیگر بر ملت ایران مسلط شود ولی این توجه خداوند و خواست او بود که مقاومت دشمنان را در هم شکست.

این مسئول با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58 به فرمان تاریخی امام راحل خاطر نشان کرد: سپاه سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است و در تمامی صحنه‌ها در کنار نظام به دفاع از ارزش‌های نظام پرداخته است.

وی حضور بی‌نظیر مردم شهرستان خلخال در استقبال از دو شهید مطهر و گمنام هشت سال دفاع مقدس در هفته گذشته را ستود و اضافه کرد: چه چشم‌های مادران، پدران و فرزندانی به راه این شهداست و ما در سایه رشادت و شهادت‌طلبی این مردان پاک و خدایی اکنون در آسایش هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال بیان کرد: ثبت‌نام و تحرک کاندیدهای انتخاباتی شروع شده و در طول این چند سال دولت‌های مختلفی با نقاط قوت و ضعف بر روی کار آمده‌اند و اکنون فرمایش مقام معظم رهبری این است که رئیس جمهور آینده باید همچنان که دارای نقاط قوت باشد، ضعف رؤسای جمهوری قبلی را نیز نداشته و پایبند نظام باشد.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود به روز مادران و همسران شهدا و سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) اشاره کرد و یاد خانواده‌های معظم شهدا را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: امام جمعه خلخال رعایت حقوق همسایگان، توجه به ارباب رجوع و راه‌اندازی کار آنان، حرمت‌داری در بین خانواده‌ها، توجه به نیازمندان و برخورد شایسته با افراد را از نکات مهم، ضروری و قابل توجه دانست.

انتهای پیام/62008/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول