اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت:

اطاعت از رهبری، رمز شکست دشمن است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت گفت: ملت ایران با اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و دنیای استکبار در مقابل اتحاد ملت ایران تسلیم خواهد شد.

اطاعت از رهبری، رمز شکست دشمن است

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: همه ما باید هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهیم و از فرمایشات هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب برای اعتلای ایران اسلامی، نهایت بهره را ببریم.

حسینی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط رهبر فرزانه انقلاب، تصریح کرد: امسال ایران اسلامی شرایط حساسی در عرصه بین‌المللی دارد و ملت موقعیت‌شناس ایران، مانند همیشه با هوشیاری و بصیرت در انتخابات شرکت خواهند کرد و سرنوشت سیاسی خود را تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای دل‌سرد کردن ملت ایران از انقلاب اسلامی، بیان داشت: مردم ایران در موقعیت‌های مختلف و شرایط سخت، ولایت‌مداری و عشق خود به انقلاب و رهبری را نشان داده‌اند و این‌بار هم نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حسینی توجه به مباحث اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: ایران اسلامی از سرمایه ارزشمند نیروهای متخصص و جوان برخوردار است و این ظرفیت ارزشمندی برای شکوفایی در بخش‌های مختلف تولید، صنعت، صادرات و... است. 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر نیروی انسانی، سرمایه‌های مختلفی در مملکت ما وجود دارد که با برنامه‌ریزی صحیح علمی، می‌توان اوضاع اقتصادی را بیش از این ارتقاء داد.

حسینی خاطر نشان کرد: ملت ایران با اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و دنیای استکبار در مقابل اتحاد ملت ایران تسلیم خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول