اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

انتشار لیست نهایی نامزدهای شورای شهر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی از انتشار لیست نهایی این جبهه در ارتباط با نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد مقدس حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

انتشار لیست نهایی نامزدهای شورای شهر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی

جواد آرین‌منش ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با اشاره به اقدامات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی در راستای انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در ارتباط با لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری از یک سال گذشته روند ویژه‌ای را در نظر گرفتیم.

وی افزود: در این راستا 19 تشکل سیاسی عضو جبهه در خراسان‌رضوی از سال گذشته جلسات هفتگی و جلسات شورای مرکزی خود را به صورت مداوم و منظم برای چگونگی ورود به عرصه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برگزار کردند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اصلح از دیدگاه این جبهه خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نهایی این بود که باید نامزدهای مد نظر شاخص‌هایی از جمله صلاحیت فردی به ویژه ولایتمداری و اعتقاد به آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا؛ تخصص، تجربه و کارآمدی و مقبولیت را داشته باشند؛ بنابراین با توجه به این شاخص‌ها تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

وی در مورد انتشار لیست نهایی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تاکنون از سوی 19 تشکیل سیاسی عضو جبهه در خراسان رضوی، 154گزینه به ما ارائه شده که در این گزینه‌ها 20 نفر دارای مدرک دکترا هستند؛ همچنین در لیست ما دو نفر از استانداران سابق، چهار نفر معاون وزیر، شش نفر معاون استاندار و 10 نفر نیز در سطح مدیرکل در خراسان‌رضوی هستند.

آرین‌منش با بیان اینکه برخی از نامزدهای انتخابات ثبت نام خود را منوط به لیست نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری دانستند، اذعان داشت: با توجه به اینکه جمع بندی نهایی بدین صورت بود که لیست نهایی تا 15 اردیبهشت ماه یا همان دو هفته پس از پایان ثبت نام منتشر شود بنابراین از همه نامزدها خواستیم که اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی در خاتمه در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد:‌ تا این لحظه بنده تصمیمی مبنی بر کاندیداتوری در انتخابات نداشته و ثبت نام نکردم.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول