اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع شیران نگار اردبیل:

انجمن خیرین فکری در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل مجتمع چاپ و نشر شیران نگار اردبیل گفت:‌ با همکاری فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل اولین انجمن خیرین فکری در شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

انجمن خیرین فکری در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اروج‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما در دو سال گذشته کوشیدیم با تشکیل جلسات مختلف انسان‌های خوش‌فکر و خوش‌مرام را جذب این انجمن کنیم تا به صورت عقلایی زمینه و اسباب مطالعه، تحقیق و بررسی در برخی از حوزه‌ها فراهم آید به طوری که این همکاری‌ها و مشارکت‌ تحول خوبی را در ارایه ایده‌ها و تفکرات جدید در انجام بهتر امور فراهم کرده است.

وی تصریح کرد:‌ نباید همه انجمن‌ها ماهیت مادی و پولی داشته باشند چرا که راه‌اندازی انجمن‌های خیرین فکری که بتوانند خلاقانه ایده و نظریه‌ای بدهند تا مشکلات از سر راه توسعه و توجه به جوانان و رفع بسیاری از معایب و معضلات فرهنگی و اجتماعی برداشته شود، خود حرکتی ارزشمند و مقدس است.

اروج‌زاده خاطرنشان کرد: بنده درخواست طراحی و ساخت یک سالن زیبا‌اندیشان را در مجتمع شیران نگار داده‌ام و در این زمینه با دعوت از اساتید برجسته در سال‌های گذشته کوشیدیم تا به بخشی از نیازمندی‌های افراد جامعه در تأمین برخی از ایده‌ها و خلاقیت‌ها و بهره‌گیری از این ظرفیت کمک کنیم.

این مسئول اضافه کرد: در این حوزه ما دو موضوع را ممنوع کردیم تا بدون پرداختن به آنها این انجمن خیریه فکری فعالیتی مثبت و سازنده داشته باشد.

وی یکی از این مقوله‌های ممنوعیت طرح در انجمن خیرین فکری را مباحث سیاسی و در مرحله دوم مسایل عمیق اعتقادی و برخی مرزبندی‌های موضوعی و اندیشه‌ای اعلام کرد و ادامه داد: قرار نیست در این مجموعه فیلسوف یا نظریه‌پرداز مسایل فقهی، معرفتی و مسایل عمیق دینی مطرح شود بلکه با راهکارهای درست قدم به قدم در مسیر رفع بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های مردم گام بر می‌داریم.

سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومانی برای بزرگ‌ترین زنجیره چاپ شمال‌غرب

مدیرعامل مجتمع شیران نگار اردبیل با بیان اینکه مجموعه شیران نگار کامل‌ترین مجموعه در شمال‌غرب و حتی کشور در رفع نیازمندی چاپ می‌باشد، گفت: دستگاه لیتوگرافی که مجتمع شیران نگار دارد آن را جز چاپخانه‌های برتر کشور قرار داده است.

اروج‌زاده اشتغالزایی 55 نفر در این مجموعه و ده‌ها نفر به صورت غیرمستقیم را یادآور شد و افزود: ما توانستیم جدیدترین و کامل‌ترین اتوماسیون را طراحی کنیم تا مشتریان ما بدون حضور فیزیکی از طریق منزل و یا محل کار سفارش خود را ارایه کنند تا بتوانیم در انجام خدمت به آنها به شکل دقیق و منظم فعالیت داشته باشیم.

وی شعار امسال این مجتمع را دقت، تدبیر و تغییر اعلام کرد و بیان داشت: ما هر سال برای خود شعاری را تعریف می‌کنیم تا بتوانیم با توجه به آن تلاش و کوششی مضاعف داشته باشیم.

این مسئول میزان سرمایه‌گذاری در این مجتمع را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: ما بیشتر سفارشاتمان را از استان‌های همجوار و حتی خوزستان و کرمانشاه می‌گیریم به طوریکه ظرفیت تولید ما هنوز به شکل کامل به مرحله ظهور و بروز نرسیده است.

مدیرعامل مجتمع شیران نگار اردبیل با اعلام اینکه با 30 درصد ظرفیت فعالیتمان را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: اگر 70 درصد ظرفیت این مجتمع فعال شود ما قادر هستیم به کشورهای همجوار، آسیای میانه، حوزه قفقاز و همچنین استان‌های فراتر از شمال‌غرب و دامنه‌دارتر از برخی مناطق ارایه خدمات کنیم.

اروج‌زاده از نصب جدیدترین دستگاه لیتوگرافی در روزهای گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: ما با نصب این دستگاه قادر هستیم کتاب‌ها، مجلات و به بهترین کیفیت روزنامه‌ها و نشریات را چاپ و انتشار داده و به برخی از نیازمندی‌های هموطنان پاسخ دهیم.

انتهای پیام/62001/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول