اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پروفسور محمود اسلامی

دو کتاب اعضای انجمن ادبی سخن کاشان رونمایی شدند

از دو کتاب «وادی عشق» و «خیمه در التهاب می‌سوزد» اثر اعضای انجمن ادبی سخن کاشان با حضور پروفسور محمود اسلامی استاد زبان پارسی دانشگاه‌های مسکو، قزاقستان و بوسنی رونمایی شد.

دو کتاب اعضای انجمن ادبی سخن کاشان رونمایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید علی اصغر صائم کاشانی شامگاه شنبه در آیین رونمایی از دو کتاب «وادی عشق» و «خیمه در التهاب می‌سوزد» اثر اعضای انجمن ادبی سخن کاشان اظهار داشت: «وادی عشق» اثر علی معمار عضو انجمن سخن کاشان به شمار می‌رود که آکنده از مفاهیمی چون عشق و عرفان است و در 190 صفحه و با شمارگان یک‌هزار نسخه منتشر شده است.

وی با بیان اینکه کتاب رونمایی شده «خیمه در التهاب می‌سوزد» نخستین کتاب خانم فاطمه بدیعی محسوب می‌شود ابراز داشت: این اثر شاعره باذوق انجمن سخن کاشان در گونه شعر آئینی در شمارگان 2 هزار جلد و در قالب 88 صفحه به رشته تحریر درآمده است.

به گفته وی مقدمه هر دو اثر رونمایی شده در انجمن ادبی کاشان به قلم علی اصغر صائم کاشانی نوشته شده است.

رئیس انجمن ادبی سخن کاشان همچنین از رونمایی 9 اثر دیگر اعضای این انجمن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: چهار کتاب از این آثار در دست رونمایی متعلق به حسنی محمدزاده شاعره عنوان‌‌دار استانی و کشوری انجمن و سه کتاب دیگر نیز از آثار علی اصغر صائم کاشانی است.

وی همچنین با اشاره به انتشار کتابی دیگر از شاعره انجمن ادبی سخن کاشان اکرم نورانی متخلص به بهجت عنوان کرد:  یک کتاب اثر مهشید تجلیان و کتابی دیگر نیز از آثار مریم‌السادات صائم کاشانی در فهرست آثاری که در آینده نزدیک رونمایی می‌شود قرار دارند.

آیین رونمایی از دو کتاب «وادی عشق» و «خیمه در التهاب می‌سوزد» با حضور پروفسور محمود اسلامی استاد زبان پارسی دانشگاه‌های مسکو، قزاقستان و بوسنی و جمعی از ادیبان، شاعران و صاحبان قلم و اندیشه در انجمن ادبی سخن کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/63009/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول