اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفع کمبود آب صورت گرفت

پیشنهاد احداث مجتمع آبرسانی در شهرک صنعتی آوج

فرماندار آوج از ارایه پیشنهاد احداث مجتمع آبرسانی در شهرک صنعتی آوج برای رفع کمبود آب شهرک‌های صنعتی آوج به امور آبفای شهری استان قزوین خبر داد.

پیشنهاد احداث مجتمع آبرسانی در شهرک صنعتی آوج

سیدعبدالله موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی دولت و استاندار در امر توجه به مناطق محروم و دور افتاده اظهار داشت: احداث پست 63 کیلووات برق شهرستان آوج که از مصوبات دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری به استان قزوین بوده بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی قرار داده شده است که متأسفانه هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

فرماندار آوج افزود: انتظار می‌رود این موضوع که یکی از مشکلات اساسی مردم و صنعتگران شهرستان آوج است به طور جدی پیگیری شده و اقدامات اساسی در این خصوص انجام شود.

وی عنوان کرد: در خصوص واگذاری زمین مورد نیاز به سرمایه‌گذاران نیز متأسفانه به علت یک اندازه بودن قیمت زمین‌های شهرک صنعتی آوج با شهرک‌های صنعتی کاسپین و خرمدشت موجب عدم تمایل سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع برای حضور در این شهرک است.

فرماندار آوج ادامه داد: همچنین متأسفانه تاکنون هیچ مورد از مشوق‌هایی که طبق قانون از اختیارات سازمان صنایع کوچک می‌باشد در شهرک صنعتی آوج در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار نگرفته است.

موسوی ادامه داد: همچنین عدم تصرف زمین‌ اهدایی توسط مردم و نداشتن اسناد مالکیت زمین‌های شهرک و نبود حصار در اطراف شهرک موجب شده است معارض در منطقه آوج اقدام به تصرف زمین‌های شهرک کرده و مشکلاتی را در این خصوص ایجاد کند که انتظار این است به این موضوع نیز رسیدگی ویژه شود.

وی تصریح کرد: مشکلات اساسی کمبود آب نیز از جمله دغدغه‌هایی است که به مسئولان شهرک اطلاع داده شده است و نیز به آبفای شهری استان قزوین پیشنهاد داده شده است تا با احداث مجتمع آبرسانی در روستای سلطان‌بلاغ در شش کیلومتری شهر آوج زمینه برای رفع مشکل آب شهرک صنعتی و شهر آوج فراهم شود ولی تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

موسوی در خاتمه نبود واحد آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی را از دیگر مشکلات آوج برشمرد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول