اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های بازی داماش و پرسپولیس

تست دوپینگ دو بازیکن داماش و پرسپولیس/ اشک‌ حسرت رحیمی

در پایان مصاف داماش و پرسپولیس از افشین چاووشی بازیکن داماش و محسن بنگر بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ گرفته شد.

تست دوپینگ دو بازیکن داماش و پرسپولیس/ اشک‌ حسرت رحیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های داماش و پرسپولیس در پایان در ضربات پنالتی به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید تا پرسپولیس در فینال جام حذفی حریف سپاهان اصفهان شود.

- پس از پایان 90 دقیقه قانونی این دیدار تعدادی از هواداران پرسپولیس که در کنار جایگاه خبرنگاران نشسته بودند در اقدامی ناخوشایند به طرف جایگاه خبرنگاران بطری، سنگ و اشیای مختلف پرتاب کردند که اگر حفاظ شیشه‌ای جایگاه مانع نبود اتفاق بدی می‌افتاد.

- هنگامی که پرسپولیس با یک گل از داماش عقب افتاد نیمکت پرمهره پرسپولیس عصای دست گل‌محمدی شد و او با فرستادن محمد نوری و هادی نوروزی بر نیروهای تهاجمی تیمش افزود.

- سرمربی داماش نیز دست خود را روی نیمکت گذاشت و شاهد جنگ دارا و ندار شد.

- پس از اینکه داماش در ضربات پنالتی مغلوب مهمان خود شد، در صحنه‌ای کم‌نظیر تماشاگران به صورت ایستاده به تشویق بازیکنان و سرمربی این تیم پرداختند.

- ابوذر رحیمی که بابت از دست دادن پنالتی بسیار ناراحت بود و گریه می‌کرد بیشتر از همه توسط هواداران تشویق شد ضمن اینکه افشین ناظمی نیز به صورت ویژه مورد تشویق قرار گرفت.

- بازیکنان پرسپولیس پس از برد و راهیابی به فینال به شدت خوشحال بودند و پیراهن خود را به طرف هواداران پرتاب کردند آنها در رختکن نیز به جشن و پایکوبی پرداختند.

- مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال که در ورزشگاه حضور داشت در پایان این دیدار از میزبانی داماشی‌ها تمجید کرد و بازی خوب تیم داماش را مورد ستایش قرار داد.

- در کنفرانس مطبوعاتی در ابتدا مدیر رسانه‌ای پرسپولیس از بابت حضور نیافتن گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی، از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

- هنگامی که افشین ناظمی وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد خبرنگاران حاضر وی را به دلیل بازی خوب داماش تشویق کردند و چند نفر از خبرنگاران با سابقه فوتبال گیلان با بیان نظرهای خود به حمایت از این سرمربی بومی پرداختند و معتقد بودند ناظمی معیارهای مختلف لازم برای هدایت داماش را دارد.

- در پایان این دیدار ترافیک و ازدحام زیادی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه شهید عضدی ایجاد شده بود.

به گزارش فارس، در پایان مصاف داماش و پرسپولیس از افشین چاووشی از داماش و محسن بنگر از پرسپولیس تست دوپینگ گرفته شد.

انتهای پیام/84001/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول