اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع داماش:

تماشاگران گیلان روز فراموش نشدنی برای داماش رقم زدند

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با قدردانی از تشویق هواداران این تیم، گفت: تماشاگران گیلانی حتی پس از بازی نیز داماش را تشویق کردند و روز فراموش نشدنی برای ما رقم زدند.

تماشاگران گیلان روز فراموش نشدنی برای داماش رقم زدند

مرتضی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: قبل از هر چیز به شرف تماشاگران حاضر در استادیوم درود می‌فرستم زیرا آنها با وجود اینکه ما در لیگ برتر در جایگاه شایسته‌ای در جدول رده‌بندی قرار نداریم اما در این دیدار حمایت جانانه‌ای از ما کردند.

وی افزود: تماشاگران گیلانی از دو ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حضور یافتند و 120 دقیقه داماش را تشویق کردند و حتی با وجود شکست تا نیم ساعت پس از بازی نیز در استادیوم ماندند و ما را تشویق کردند و روزی فراموش نشدنی را برای ما رقم زدند.

مدافع داماش گیلان با بیان اینکه تشویق داماش از طرف هواداران در پایان بازی مهم‌ترین اتفاق این دیدار بود، اذعان کرد: این امر نشان می‌دهد که شعور تماشاگران ما به لحاظ فنی و غیر فنی بالاست و آنها به خوبی مشکلات و شرایط خاص تیم خود را درک می‌کنند و همین مسئله موجب دلگرمی ما می‌شود.

وی ادامه داد: تماشاگران نشان دادند که داماش اکنون برای هوادارانش فراتر از یک تیم فوتبالی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این نگرش در ادامه می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت داماش کند، خاطرنشان کرد: بنده پس از حدود هشت سال دوباره افتخار این را دارم که در شهر خودم فوتبال بازی می‌کنم اما در این مدت جهش بزرگی داشته‌ایم و با وجود اینکه در این فصل بازی‌های زیادی را مساوی کردیم و یا باختیم، اما تماشاگران با تمام وجود از ما حمایت کردند.

وی اضافه کرد: این حمایت موجب می‌شود استرس و بار روانی اضافه از روی دوش بازیکنان برداشته شود و آنها با تمام وجود در زمین تلاش کنند.

مدافع داماش گیلان، این تیم را در مقابل پرسپولیس برتر خواند و تصریح کرد: ما برتر از پرسپولیس بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم و فرصتی به مهاجمان حریف ندادیم اما باز هم مانند چند هفته قبل نتوانستیم از فرصت‌های گلزنی استفاده بهینه کنیم و روی غافلگیری گل خوردیم.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت بالا نیمه نخست بازی کسل کننده بود اما در نیمه دوم برتری خود را به سرخ‌پوشان نشان دادیم و بهتر از آنها ظاهر شدیم.

ابراهیمی درباره اظهارات پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه چمن مصنوعی رشت عامل اجرا نشدن برنامه‌های تاکتیکی قرمز پوشان در این دیدار بوده است، یادآور شد: با احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قایل هستم معتقدم این تیم بازیکنان بزرگ و با کیفیتی دارد اما این مسئله را قبول ندارم زیرا در همین زمین بازی‌های تیم‌های دیگر بهتر از ما بودند و ما را شکست دادند.

وی افزود: اگر چه بازی در چمن طبیعی به لحاظ کیفیتی و نیز از نظر سلامت به نفع ماست اما چمن مصنوعی رشت کیفیت خوبی دارد و قابل قیاس با چمن‌های مصنوعی مانند چمن مصنوعی شیراز نیست.

مدافع تیم فوتبال داماش درباره باخت در ضربات پنالتی، متذکر شد: زدن پنالتی یک هنر است اما شانس نیز در ضربات پنالتی دخالت دارد و ما پنالتی‌های خوبی زدیم اما بخت با ما یار نبود.

وی اضافه کرد: ابوذر رحیمی از مدافعان خوب داماش است که در نیم فصل دوم به ما کمک زیادی کرد و پنالتی‌زن خوبی است و در دیدارهای قبلی جام حذفی پنالتی‌های حساسی را به ثمر رسانده بود و در تمرینات از بهترین پنالتی‌زن‌های داماش بود اما این بار بدشانسی آورد.

ابراهیمی با اشاره به قضاوت خوب مظفری‌زاده و کمک‌هایش در دیدار مقابل پرسپولیس، اذعان کرد: باید تبریک ویژه‌ای به تیم داوری این دیدار بگویم زیرا مظفری‌زاده و کمک‌هایش یکی از بهترین قضاوت‌ها را انجام دادند و با وجود اینکه حرف و حدیث‌های زیادی قبل از بازی شایع شده بود اما آنها به خوبی این دیدار را داوری کردند.

وی درباره مشخص شدن تکلیف مالکیت داماش در 20 فروردین جاری، خاطرنشان کرد: امیدواریم هر آنچه که به نفع داماش است اتفاق بیفتد.

این بازیکن یادآور شد: امسال ما در ابتدای فصل و سال وضعیت پرتنشی داشتیم و امیدواریم تیم داماش هر چه زودتر به آرامش برسد و همواره رضایت هواداران را کسب کند.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول