اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال کشور

داماش به مصاف نفت تهران می‌رود

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته سی‌ و دوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف تیم فوتبال نفت تهران می‌رود.

داماش به مصاف نفت تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، ساعت 17:30 دقیقه عصر فردا جمعه 23 فروردین تیم‌های فوتبال نفت تهران و داماش گیلان در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم در حالی در این دیدار رویاروی همدیگر قرار می‌گیرند که نفتی‌ها با قبول شکست در دیدار گذشته دیگر از هیچ شانسی برای کسب سهمیه آسیا برخوردار نیستند.

نفتی‌ها در این دیدار خانگی مقابل داماش با انگیزه تثبیت جایگاه پنجمی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر و نیز گرفتن انتقام شکست دور رفت در برابر داماش پای به میدان مسابقه می‌گذارند.

داماشی‌های گیلان نیز که اکنون خود سرنوشت ماندنشان در لیگ برتر را در دست دارند برای اینکه در هفته‌های پایانی دچار اما و اگرهای احتمالی نشوند گوش به فرمان سرمربی جوان خود سپرده و با تمام توان در این دیدار می‌جنگند تا هفته‌های بدون استرسی را در ایستگاه‌های پایانی لیگ برتر سپری و بقای خود را تضمین کنند. 

با توجه به وضعیت فعلی داماش در جدول رده‌بندی و نیز موقعیت رقیبان تعقیب کننده این تیم، کسب حداقل یک امتیاز نیز می‌تواند در هفته‌های پایانی به درد داماش بخورد.

نفت تهران نیز در دیدار مقابل داماش، محمد کامل را به دلیل دریافت کارت قرمز در هفته گذشته در اختیار ندارد و یعقوب کریمی بازیکن مصدوم این تیم است.

داماش اگر چه در این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما آبی‌پوشان رشتی نیز حسین کوشکی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

نفت تهران اکنون با سرمربیگری منصور ابراهیم‌زاده با 48 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و داماش گیلان با هدایت افشین ناظمی با 37 امتیاز در رده سیزدهم این جدول رده‌بندی جای دارد.

به گزارش فارس، دیدار رفت این دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر در رشت با برتری دو بر صفر داماش به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/84001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول