اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

سه فینال سخت پیش روی داماش است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در سه هفته پایانی لیگ برتر سه فینال سخت پیش روی داریم.

سه فینال سخت پیش روی داماش است

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در مورد بازی آینده داماش در برابر تیم فوتبال نفت تهران، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که سرنوشت خود را در دست بگیریم و با کسب نتایج لازم و بدون توجه به نتایج رقیبان جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را تثبیت کنیم.

وی افزود: تا پایان لیگ برتر سه فینال پیش روی داریم که نخستین بازی در روز جمعه در برابر نفت تهران برگزار می‌شود.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به شناخت خود از تیم فوتبال نفت تهران، تصریح کرد: نفت تهران تیم خوب و قابل احترامی است و ما ابتدا به دنبال این هستیم که حریف خود را از کار بیندازیم و پس از آن نیز به هدف نهایی خود برسیم.

وی ادامه داد: ما طبق موجودیت و بضاعت خود در برابر حریفان برنامه‌ریزی می‌کنیم و امیدواریم در برابر نفت با حساب و کتاب بازی کنیم.

ناظمی با بیان اینکه تیمش با بدشانسی از صعود به فینال جام حذفی باز مانده است، اذعان کرد: در مقابل پرسپولیس کار کردیم و همه دیدند که به لحاظ فوتبالی و تاکتیکی برتر از حریف بودیم و آنها در طول بازی هیچ فرصتی نداشتند اما در ضربات پنالتی بد شانس بودیم.

وی اضافه کرد: اکنون آن بازی را فراموش کرده‌ایم و تمام توان و تمرکز خود را متوجه سه بازی آینده خود در لیگ برتر می‌کنیم.

سرمربی داماش گیلان در مورد مشکلات فراوان این تیم در این فصل، خاطرنشان کرد: این مشکلات هیچ تاثیری روی انگیزه ما ندارد و در سه بازی آینده تمام توان و تلاش خود را برای کسب نتیجه به‌کار می‌گیریم.

وی متذکر شد: تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا در این سه هفته آینده بیشتر از دو بازی اخیر تلاش کنیم زیرا نشان داده‌ایم که گیلانی‌ها مرد روزهای سخت هستند.

ناظمی درباره آینده سرمربیگری خود در تیم داماش گیلان، یادآور شد: اکنون به این فکر نمی‌کنم که آیا در فصل آینده سرمربی داماش هستم یا نه، بلکه تمام هم و غم من این است که داماش با کسب نتایج لازم پایان خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

وی متذکر شد: هواداران مطمئن باشند تا روزی که حس کنم برای داماش مثمر ثمر هستم با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول