اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد

بزرگداشت حماسه پد خندق هر سال در کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مسئولان استانی سالروز بزرگداشت پد خندق 4 تیر ماه هر سال در کهگیلویه و بویراحمد به تصویب شورای فرهنگ عمومی این استان رسید.

بزرگداشت حماسه پد خندق هر سال در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار این استان، امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل صدا و سیما، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و تنی چند از اعضا برگزار شد.

امین کمالوندی در این نشست به شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با شرایط ویژه و خاص در سطح کشور می‌طلبد شورای فرهنگ عمومی در راستای عملیاتی کردن شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جامه عمل پوشانده شود و نقش موثر و تاثیرگذاری را ایجاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مصوبات تصویب شده در این شورا را باید در سطح شهرستان‌های استان به مرحله اجرا بگذاریم و جامه عمل به آنها بپوشانیم.

دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد دستور کار جلسه امروز این شورا را بررسی راه‌های تحقق شعار سال جدید عنوان کرد و گفت: ارائه راهکار به منظور تحقق شعار سال از سوی دستگاه‌های استان و جامعه نیز امکانپذیر بوده از این رو توجه به این امر ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در این نشست مصوب شد استاندار به عنوان نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان به نمایندگی از اعضای این شورا با خانواده‌های شهیدان خرسندیان و شهید دکتر جلیل به منظور نامگذاری بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج صحبت و نتیجه را در شورای فرهنگ عمومی ارجاع دهد.

در این نشست مصوب شد دو تن از اعضای حقیقی پیشنهادی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به شورا پیشنهاد داده شود؛ همچنین مصوب شد چهار تیرماه هر سال به عنوان سالروز حماسه بیاد ماندنی پد خندق بزرگداشتی به همین منظور برگزار شود.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول