اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 64 پیاده ارومیه:

29 فروردین روز بیعت ملت با ارتش است

فرمانده لشکر 64 پیاده ارومیه گفت: 29 فروردین روز بیعت ملت بزرگ ایران اسلامی با برادران ارتشی‌ است.

29 فروردین روز بیعت ملت با ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن نبی‌پور صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در خیابان عطایی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی و نیروهای مسلح به ویژه ارتش اعضای یک پیکر بوده و به همدیگر وفادار و دلبسته هستند، بنابراین روز 29 فروردین را می‌توان روز پیوند ملت و ارتش دانست.

وی تصریح کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، بسیج، فرماندهی انتظامی، فرماندهی مرزبانی و ... با همه توان از تمامیت ارضی کشور و مرزهای جغرافیایی آن حراست می‌کند، تا ملت بزرگ کشورمان کماکان در آرامش و امنیت خاطر به سر برده و از گزند دشمنان در امان بمانند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده‌ایم، افزود: با وجودی که ارتش و سایر قوای مسلح کشورمان در هیچ برهه‌ای آغازکننده جنگ نبوده‌اند، ولی این مطلب به معنای غفلت نیست بلکه نیروهای مردمی و فداکار همیشه در آمادگی کامل به سر می‌برند تا امنیت همه‌جانبه در کشورمان معنا پیدا کند.

فرمانده لشکر 64 پیاده ارومیه به نقش برجسته تصمیم‌سازان کشورمان و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری برای اعتلای ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش امروز در کنار مردم و برای مردم خدمت می‌کند، لیکن شکل‌گیری وفاق و صمیمیت بین نیروهای نظامی و مردم در سایه مدیریت عالمانه مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار در عین حال افتادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهان مثال‌زدنی است، اظهار داشت: نیروهای ارتشی فقط به انجام تکلیف و خدمت به نظام، رهبری و ملت می‌اندیشند و با وجودی که دشمنان نظام ترفندهای زیادی را به کار بسته‌اند هیچ‌گاه از مسیر حق و حقیقت منحرف نمی‌شوند.

انتهای پیام/61002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول