اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

وجود 22 ماده معدنی در همدان/ کسب رتبه 8 کشور در زمینه ذخیره معادن

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با اشاره به وجود 22 ماده معدنی در استان گفت: همدان از نظر ذخیره مواد معدنی رتبه هشتم و از نظر استخراج مواد معدنی رتبه 18 کشور را به خود اختصاص داده است.

وجود 22 ماده معدنی در همدان/ کسب رتبه 8 کشور در زمینه ذخیره معادن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خیریانپور در نخستین ستاد توسعه بخش معدن استان با بیان اینکه جای کار در بخش معدن در استان بسیار گسترده است افزود: با احصا و شناسایی معادن فعال و غیر فعال می‌توان رشد و توسعه معادن استان را شاهد بود.

وی اهتمام در توسعه معادن استان را یکی از مصادیق حماسه اقتصادی بیان کرد و اظهار داشت: تشکیل ستاد اجرایی توسعه معادن در استان‌ها نیز گامی در راستای شعار سال است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با اشاره به مصوبه اسفندماه 91 هیئت دولت تصریح کرد: بنابراین مصوبه مقرر شد ستاد اجرایی توسعه معادن در استان‌ها به ریاست استاندار و با هدف تسریع، هماهنگی دستگاه‌ها، حذف مجوزهای غیر ضرور و فعالیت‌های معدنی تشکیل شود.

وی مباحث مربوط به دستور کار جلسات و ترکیب اعضاء را از نکات مهم این ستاد بیان کرد و افزود: جلسات با حضور 9 نفر از اعضا رسمیت می‌یابد و تصمیم‌گیری‌ها با حداقل هشت رأی موافق لازم‌الاجرا خواهد بود.

خیریانپور ادامه داد: حضور سایر مدیران و کارشناسان با نظر استاندار و بدون حق رأی برای شرکت در جلسات بلامانع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه توسعه معادن در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواهد بود و دبیر کارگروه هر 15 روز یک بار گزارش عملکرد ستاد را به کارگروه کشوری ارسال خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان افزود: با صلاحدید استاندار به عنوان رئیس ستاد اجرایی استان فرمانداران هر شهرستان به عنوان رئیس ستاد توسعه معادن شهرستان معرفی تا جلسات به صورت منظم برگزار شود.

وی در پایان از مدیران و مسئولان خواست موارد، تنگناها و مشکلات موجود را شناسایی کرده تا در جلسات استانی و شهرستانی بررسی و رفع شوند.

انتهای پیام/89017/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول