اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

باران و گرد و غبار شدید خوزستان را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: شمال و شمال شرقی استان خوزستان از ساعاتی دیگر بارانی و مرکز و غرب استان همراه با گرد و غبار شدید خواهد بود.

باران و گرد و غبار شدید خوزستان را فرا می‌گیرد

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از عصر امروز با تاثیر خط ناپایدار لایه میانی جو و سیستم کم فشار بر روی منطقه شاهد افزایش ابر و احتمالا از اوایل صبح فردا رگبار باران و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه در استان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: این وضعیت در مناطق شمالی، شمال شرقی و شرق استان شدت بیشتر خواهد داشت و برای مناطق مرکزی و غربی نیز برخاستن گرد و غبار محلی دور از انتظار نیست و این وضعیت تا بعدازظهر روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با تاثیر خط ناپایدار لایه میانی جو از امشب شاهد افزایش ابر و از اوایل صبح فردا انتظار رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد قابل ملاحظه در استان بویژه در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان وجود خواهد داشت و این وضعیت تا روز یکشنبه نیز در استان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: مناطق شمالی و ارتفاعات مانند شهرهای ایذه ، دهدز، لالی، مسجد سلیمان ، گتوند، دزفول، اندیمشک نیمه ابری تا ابری از اوایل صبح فردا همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه همراه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مناطق مرکزی و غربی مانند اهواز، شوشتر، شوش، بستان، سوسنگرد، هویزه نیمه ابری تا ابری از اوایل صبح فردا همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گرد و غبار نیز در این منطقه وجود دارد.

دهملایی تاکید کرد: مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی مانند شهرهای بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجاری نیمه ابری تا ابری از اوایل صبح فردا همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تاکید کرد: مناطق ساحلی و جنوبی مانند شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان، شادگان و بندر امام خمینی نیمه ابری تا ابری از اوایل صبح فردا همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گردوغبار همراه خواهد بود.

*تندبادهایی با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت

دهملایی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری از اواخر وقت افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق، جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی، سرعت باد، 20 تا40 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 50کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 34.1 و ایذه با 10.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 32.2 و حداقل به 19.1 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول