اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

فعالیت 12 هزار عوامل انتخاباتی در جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال جاری بیش از 12 هزار عوامل انتخاباتی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 12 هزار عوامل انتخاباتی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم کارنامه درخشانی در برگزاری انتخابات این دوره مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته از خود بر جای بگذاریم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا انتخابات را مطابق قانون برگزار کنیم، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته با همکاری و تعامل بسیار خوب مسئولان قضائی استان کرمان و شهرستان جیرفت برگزار شد.

غنچه‌پور با تقدیر از عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در برگزاری انتخابات سال گذشته تصریح کرد: در آن انتخابات حدود 400 نیروی انتظامی طی 10 روز با تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخاباتی سالم حمایت و پشتیبانی کردند.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سال گذشته بهترین نوع انتخابات دانست و اضافه کرد: این انتخابات با همراهی تمام عوامل انتخاباتی در نهایت بدون کوچک‌ترین مشکلی مورد تأیید قرار گرفت.

غنچه‌پور نخستین انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه 88 و تجمیع را دو ویژگی مهم انتخابات این دوره ذکر کرد و ادامه داد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از نظر نیروی انسانی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار کار سنگینی بوده که نیازمند مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق است.

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه سامانه انتخاباتی وزارت کشور نیز به صورت دقیق تعریف شده است، گفت: تمام اقدامات طبق تقویم اجرایی به صورت آنلاین همزمان با سراسر کشور انجام می‌گیرد.

غنچه‌پور با بیان اینکه هیئت نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی انتخاب شده‌اند، اضافه کرد: اعضای هیئت اجرایی نیز بدون هیچ‌گونه ابهام و مشکلی انتخاب شده‌اند.

فرماندار جیرفت مردم این شهرستان را دارای فهم و شعور سیاسی بسیار زیاد خواند و گفت: برگزاری این جلسه در زمینه پیشگیری از جرائم حرکتی بسیار معقول و مناسب است، زیرا مهم‌ترین وظیفه ما حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراست.

غنچه‌پور با تأکید بر همراهی و تعامل تمام مسئولان در این زمینه افزود: باید با حمایت و پشتیبانی یکدیگر و رفع کردن اشکال‌های مربوطه همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند به کار گیریم.

وی اطلاع‌رسانی بومی و منطقه‌ای را در زمان انتخابات دارای اهمیت زیادی خواند و تصریح کرد: همراهی اصحاب رسانه در برگزاری فضای انتخاباتی آرام و ایجاد امنیت خاطر رأی دهندگان بسیار مؤثر است.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه در این دوره بیش از 12 هزار عوامل انتخاباتی در شهرستان جیرفت فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: همه این عوامل با اقتدار کامل از آراء مردم صیانت می‌کنند و تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/80001/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول