اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

53 هزار نفر اجرای انتخابات هرمزگان را بر عهده دارند

استاندار هرمزگان گفت: 53 هزار و 70 نفر به عنوان دست‌اندرکار و عامل اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شعبه‌ها در این استان با ستاد انتخابات همکاری خواهند داشت.

53 هزار نفر اجرای انتخابات هرمزگان را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در سالی که مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی است رسیدن به اهداف بلند نیازمند همراهی و تلاش تمامی وفاداران به نظام اسلام است.

وی با بیان اینکه هیچ حماسه‌ای بدون تکیه بر توده‌های مردم، تعامل و وحدت خلق نمی‌شود، افزود: تحقق حماسه بزرگ بسته به درک مشترک همه از دشمن مشترک دارد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: لازمه رسیدن به افق بلند نظام، شناخت رفتارهای پیچیده دشمن است.

عزیزی بیان داشت: ملت ایران بارها ثابت کرده است که توان خلق حماسه‌ها را دارد.

وی افزود:‌ یکی از جلوه‌های حماسه سیاسی که برجسته‌ترین جلوه آن نیز به شمار می‌آید، انتخابات است که مظهر قدرت ایران نیز هست.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بدترین انسان‌ها، انسان‌هایی هستند که از فرصت‌های به دست آمده برای تقویت قدرت خود استفاده می‌کنند، تأکید کرد: اما در طرفی دیگر نیز بهترین افراد کسانی هستند که از فرصت‌های به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمت باید عالمانه باشد تا معنا و مفهوم خود را پیدا کند، گفت: نظام اسلامی نه تنها فرصتی برای ملت ایران است، بلکه فرصتی برای تمامی جهانیان نیز است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: تمام خیزش‌های آزادیخواهانه در دنیا از انقلاب و نظام اسلامی منشا می‌گیرد.

به گفته عزیزی، انتخابات یک فرصت برای رسیدن به آرمان‌های اعتقادی ملت است.

وی یادآور شد: مطمئنا سهم هرمزگان نیز از خلق حماسه طی سال 92 سهمی چشمگیر خواهد بود و در همین راستا دست‌ اندرکاران برگزاری انتخابات با فراهم آوری تمام بسترهای مورد نیاز زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم را فراهم کردند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: این در حالی است که همواره تکیه بر امانتداری، دوری از رفتارهای افراطی و احساسی، اجرای قانون و ضوابط و جلوگیری از به خدمت گرفتن بیت‌المال برای افراد و احزاب در انتخابات مورد تاکید است.

عزیزی همچنین با بیان اینکه تعداد دو هزار و 833 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در این شعبه‌ها تعداد سه هزار و 307 صندوق اخذ رأی نیز دایر خواهد شد و نسبت به جمع‌آوری آرا مردم فعالیت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: تامین یک بستر مؤثر، کارآمد و ارتباطی برای تمامی مراحل انتخابات از ثبت نام گرفته تا روز رای گیری در استان مورد تاکید بوده است و در این راستا امکانات خوبی فراهم شده است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تمام امکانات در راه برگزاری انتخابات بسیج شده و دستگاه‌ها ماموریت پیدا کرده‌اند تا از شعبه‌های انتخابی نهایت حمایت را داشته باشند.

وی گفت: در این استان تعداد 53 هزار و 70 نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

عزیزی بیان داشت: در واقع وجه تمایز برگزاری انتخابات در ایران نسبت به سایر کشورها، برگزاری انتخابات و تعیین کمیته‌ها از دل جامعه و ملت است.

وی ادامه داد: تمامی صندوق‌ها و تعرفه‌های مورد نیاز نیز تامین شده است.

انتهای پیام/88001/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول