اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تامین 100 میلیارد برای پایان راه تهران ـ رودهن ـ ‌فیروزکوه ـ قائمشهر

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اتمام 44 کیلومتر باقیمانده مسیر تهران ـ رودهن ـ فیروزکوه ـ قائمشهر، گفت: 100 میلیارد تومان برای پایان این راه تامین اعتبار شد.

تامین 100 میلیارد برای پایان راه تهران ـ رودهن ـ ‌فیروزکوه ـ قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، احمد صادقی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه چهار بانده شدن محور سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگاران به اهمیت راه‌های ارتباطی منتهی به شمال کشور اشاره کرد و گفت: مسیر تهران – رودهن – فیروزکوه – قائمشهر از راه‌های ارتباطی مهم شمال کشور محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این طرح از 10 سال پیش تاکنون در حال اجرایی شدن بوده است، افزود: تا پیش از سال 90 شاهد بهره‌برداری از 83 کیلومتر از طرح بوده‌ایم و در سال‌های 90 و 91 برنامه‌ریزی فشرده و مناسبی برای این محور شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با تاکید بر اینکه در طول سال‌های 90 و 91 برای بیش از60 کیلومتر از این محور کار شد، خاطرنشان کرد: مسیر سختی را در این محور شاهدیم و برای محدودیت اراضی راهکارهایی مانند؛ تملک زمین‌های اطراف طرح، احداث دیوار بلند، ایجاد تونل و پل بزرگ در پیش روی این طرح قرار داشته است.

صادقی از اتمام 44 کیلومتر باقیمانده راه  تهران – رودهن – فیروزکوه – قائمشهر تا پایان امسال خبر داد و یادآور شد: تونل 500 متری مسیر تا اردیبهشت 93 به اتمام می‌رسد و تا پایان سال جاری شاهد اتمام بقیه پروژه خواهیم بود.

وی از تامین اعتبار 100 میلیارد تومانی برای اتمام این پروژه خبر داد و گفت: منابع تامین اعتبار این طرح از اوراق مشارکت، اعتبار تملک دارایی و منابع دیگر خواهد بود.

انتهای پیام/86015/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول