اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرمان

سعیدی: رسانه‌ها بهانه‌ای به دست بدخواهان ندهند

فرماندار کرمان گفت: از اصحاب رسانه تقاضا داریم به سمت و سویی حرکت کنند که بهانه‌ای به دست بدخواهان ندهند و انتخابات باکیفیت برگزار شود.

سعیدی: رسانه‌ها بهانه‌ای به دست بدخواهان ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی ظهر امروز در نشست کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: عملکرد و همکاری رسانه‌های استان کرمان قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نقش مهمی در انتخابات دارد و این کمیته در کرمان با همکاری اصحاب رسانه برای حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

سعیدی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مصداق‌های بسیاری از سوی افراد برای حماسه سیاسی بیان می‌شود، اما بحث انتخابات بارزترین این شاخصه‌ها است.

وی افزود: مردم ما همواره با اعتقاد و از صمیم قلب برای تحقق پیام‌های مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند و با نگاهی به عملکرد مردم در سال‌های گذشته مشاهده می‌کنیم که ملت در حد توان خود بسیج شدند.

فرماندار کرمان تصریح کرد: انتخابات از جنبه داخلی و خارجی دارای جایگاه است و برای سنجش میزان مقبولیت نظام‌ها به نحوه اجرا، میزان مشارکت و اقدامات انجام شده در انتخابات نگاه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان هر ساله برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دست به توطئه می‌زنند، اظهار داشت: تاکنون حضور مردم در صحنه خوب بوده است.

این مسئول عنوان کرد: از اصحاب رسانه تقاضا داریم که به سمت و سویی حرکت کنند که بهانه‌ای به دست بدخواهان ندهند و انتخابات باکیفیت برگزار شود.

سعیدی خاطر نشان کرد: فرمانداری کرمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته به عنوان فرمانداری برتر ایران انتخاب و معرفی شد و در مانور سنجش میزان آمادگی فرمانداری‌ها هم رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: فرمانداری کرمان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و زیرساخت‌ها، تجهیزات و امکانات لازم فراهم است و تاکنون سه مرحله بازدید از شعب أخذ رأی انجام شده و آموزش‌های تخصصی در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان تصریح کرد: استقبال کاندیداهای زن و مردم برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مطلوب بوده است و انتظار می‌رود که این استقبال در روزهای پایانی بیشتر هم شود.

سعیدی عنوان کرد: رسانه‌ها سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، مطالب مثبت، دستاوردهای نظام و خبرهای خوش را به اطلاع مردم برسانند و از انتشار اخبار تنش‌زا خودداری کنند.

وی افزود: همایش‌های حماسه سیاسی از سوی فرمانداری کرمان با هدف حضور گسترده مردم در انتخابات برای اقشار مختلف برگزار می‌شود.

سعیدی، اولویت برنامه‌های سال‌جاری را تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات ذکر کرد و گفت: کتاب انتخابات از سوی فرمانداری کرمان در دست چاپ است.

سعیدی از رسانه‌های استان کرمان خواست تا یک نفر از خبرنگاران خود را به عنوان رابط خبری به کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرمان معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: کارت ویژه انتخابات برای سهولت در رفت و آمد خبرنگار صادر می‌شود و هر 10 روز یک بار نشست خبری از سوی فرمانداری برای بیان مطالب مرتبط با انتخابات برگزار می‌شود.

*راه‌اندازی شبکه‌های فارسی‌زبان برای اختلال در انتخابات‌

مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان نیز در این جلسه گفت: راه‌اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی فارسی‌زبان یکی از حربه‌های دشمن برای اختلال و خدشه وارد کردن به انتخابات در جمهوری اسلامی است.‌

اصغر سعیدی ‌اظهار داشت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی تلاش زیادی کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی فارسی‌زبان یکی از حربه‌های دشمن برای خدشه وارد کردن به انتخابات در ایران است که در حال حاضر راه‌اندازی چند شبکه از این نوع را در دستور کار دارند تا از روند رو به رشد حضور مردم در صحنه‌های مختلف جلوگیری کنند.

سعیدی ابراز داشت: خبرگزاری فارس در استان کرمان بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری برای حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش می‌کند و از سال گذشته پوشش اخبار و رویدادهای مرتبط با بحث انتخابات را آغاز کرده است و این امر ادامه می‌یابد.

وی افزود: باید با تلاش وافر در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات‌های در پیش‌رو همه رسانه‌ها فعالیت‌های مؤثری داشته باشند.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول