اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

نام‌نویسی 37 داوطلب در دومین روز از ثبت‌نام انتخابات شوراها

فرماندار بستک از نام‌نویسی 37 نفر داوطلب در دومین روز از ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: روند ثبت‌نام کاندیداها به نحو مطلوبی در بستک در حال برگزاری است.

نام‌نویسی 37 داوطلب در دومین روز از ثبت‌نام انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده اظهار داشت: 37 نفر در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کردند.

وی افزود: ثبت نام 27 نفر نهایی و 10 نفر باقیمانده ثبت نام اولیه انجام دادند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بستک خاطرنشان کرد: از 37 نفر ثبت‌نام کننده، 35 نفر مرد و دو نفر زن هستند.

مشتاق‌زاده افزود: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده، 20 نفر برای شوراهای اسلامی بخش جناح، 14 نفر برای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و 3 نفر برای شهر بستک و جناح نام‌نویسی کردند.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: روند ثبت‌نام کاندیداها به نحو مطلوبی در شهرستان بستک در حال برگزاری است و کاندیداها باید در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: براساس تجربه‌های قبلی، روزهای آخر فرصت ثبت‌نام، صف‌های طولانی از داوطلبان متقاضی نام‌نویسی در انتخابات شکل می‌گیرد، از این رو انتظار می‌رود که داوطلبان، ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

گفتنی است: در روز اول و دوم ثبت‌نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 50 نفر در شهرستان بستک نام‌نویسی کردند.

ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور آغاز و تا روز یکشنبه 1/2/92 ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/88006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول