اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس انتقاد کرد

اهداف انتخاباتی؛ پشت پرده جشن تجلیل از فعالان نوروزی

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: این جشن با هزینه‌ای سرسام‌آور با اهداف انتخاباتی برگزار می‌شود.

اهداف انتخاباتی؛ پشت پرده جشن تجلیل از فعالان نوروزی

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌ز‌اده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز با انتقاد از مراسم تقدیر دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی که قرار است در تهران برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه دولت با جریان انحرافی همسو شده و مانورهای انتخاباتی برگزار می‌کند که یکی از نمونه‌های این مانورها، قرار است به صورت میتینگ در ورزشگاه یک‌صد هزار نفری آزادی برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه باید دید چرا دولتمردان اینگونه با هزینه‌های سرسام‌آور در شرایط کنونی برخورد می‌کنند، تصریح کرد: چنین برنامه‌هایی با اهداف سیاسی دولتمردان و از جیب مردم برگزار می‌شود که باید جلوی آن هر چه سریع‌تر گرفته شود.

زارع‌زاده تصریح کرد: متاسفانه در شرایطی که انجام پروژه‌های دولت معطل مانده، شاهد برگزاری مراسم‌های پرهزینه مثل نشست در جزیره کیش و جشن استقبال از بهار و تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سطح گسترده هستیم.

نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور حق معرفی کردن کاندیدا را ندارد، اظهار داشت: در کشور کسی حق ندارد تعادل انتخابات را به نفع یک مجموعه خاص تغییر دهد و این نوع برخوردها، بسیار خلاف است.

انتهای پیام/90005/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول