اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آباد غرب:

مردم انتخابات را لیلةالقدر خود در تعیین سرنوشت می‌دانند

فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه استفاده از نظر کارشناسان لازمه خلق حماسه است و مردم و مسئولان باید با آگاهی و بصیرت در کنار هم، پای کار باشند، گفت: مردم انتخابات را لیلةالقدر خود در تعیین سرنوشت می‌دانند.

مردم انتخابات را لیلةالقدر خود در تعیین سرنوشت می‌دانند

صدرالله بابلی در خصوص نام‌گذاری سال به نام امسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: انتخاب نام سال به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، انتخابی مدبرانه و بااندیشه بوده و این نام‌گذاری پیام‌هایی به همراه دارد که نشان از حکیمانه ‌بودن پیام مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید است.

بابلی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و مقتضیات کشور، چشم‌اندازی برای رسیدن به اهداف ترسیم می‌کنند.

وی افزود: حماسه از جایگاه و منزلت خاصی برخوردار است چرا که یک اقدام عادی نیست و ریشه در فرهنگ غنی ما دارد که با آموزه‌های دینی ما عجین است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه مردم انقلابی ایران همیشه حماسه‌آفرین بوده‌اند، گفت: هر زمان کشور با چالش روبرو بوده است، این ملت با غیرت و شجاعت هر چه تمام‌تر در مقابل چالش ایستاده و آن را از بین برده‌اند.

به گفته وی، مردم ایران در زمان انقلاب و هر زمانی که لازم بوده حماسه‌آفرینی کرده‌اند و بزرگ‌ترین حماسه‌آفرینی ملت ایران همین شکست‌ دادن تحریم‌ها در سال گذشته است.

بابلی با تاکید بر اینکه سال 92، سال آزمون سیاسی ملت ایران است، گفت: مردم ایران در بحث انتخابات حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد تا دشمن مسکوت بماند و مردم بدانند که به قول و فرمایش مقام معظم رهبری، انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: مردم ایران برای خلق حماسه در 24 خردادماه 92، لحظه‌شماری می‌کنند و حربه دشمن را همان‌طور که در یوم‌الله 22 بهمن در سال گذشته شکست دادند در انتخابات امسال نیز حماسه‌آفرینی می‌کنند.

* تحرک و برنامه‌ریزی لازمه خلق حماسه است

فرماندار اسلام‌آباد غرب خاطر نشان کرد: مردم ایران انتخابات را لیلةالقدر خود در تعیین سرنوشت می‌دانند و مردم و مسئولان به دنبال برگزاری رخداد بزرگ انتخابات هستند.

فرماندار اسلام‌آباد با اشاره به نام‌گذاری سال به نام حماسه اقتصادی، گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ما باید از نیروهای ماهر و تحصیل‌کرده و توانمند استفاده کنیم و در این راستا به اقتصاد کلان و بخش‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی توجه خاص داشته باشیم تا راه‌ برون‌رفت از تحریم را به خوبی طی کنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری مسیر راه را با ارائه این طرح برای ما هموار کرده‌اند و وظیفه ما انجام کار کارشناسی است تا بتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم اما این کار نیاز به برنامه‌ریزی دارد تا بتوانیم در عرصه اقتصادی نیز خلق حماسه کنیم.

بابلی گفت: همه ما در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود و رهنمودهای ایشان را دستورالعمل و راهبرد علمی خود قرار می‌دهیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی، تحرک، دقت و استفاده از نظر کارشناسان لازمه خلق حماسه است و مردم و مسئولان باید با آگاهی و بصیرت در کنار هم، پای کار باشند.

فرماندار اسلام‌آباد در پایان تصریح کرد: مسئولان سربازان ولایت هستند که باید بر اساس رهنمون‌های مقام معظم رهبری گام بردارند و از مردم عزیز هم انتظار می‌رود در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی ورود پیدا کنند و حضور دشمن‌شکن داشته باشند.

انتهای پیام/2700/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول