اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست جمعی از اصولگرایان زرند مطرح شد

متکی: برای معامله سیاسی وارد میدان ‌نشدم/مصمم به سالم‌سازی هستم

وزیر سابق امور خارجه گفت: من برای معامله سیاسی وارد میدان انتخابات نشدم، سال جاری بارندگی‌ها خوب بود و رویش کاندیداها زیاد است.

متکی: برای معامله سیاسی وارد میدان ‌نشدم/مصمم به سالم‌سازی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، منوچهر متکی در نشست جمعی از اصولگرایان زرند اظهار داشت: انتخابات‌ فرصتی است برای اینکه موضوعات مختلف در امر کشورداری به بحث گذاشته شود.

وی بیان داشت: من در پاسخ به کسانی که مطرح می‌کردند در این عرصه وارد شوم، گفتم که چرا فکر می‌کنید من برای حضور به چنین عرصه‌ای مناسب هستم و یا اگر حاضر شوم، موفق می‌شوم.

متکی افزود: من شرایط کشور را بررسی کردم به عنوان کسی که 34 سال قبل با رأی مردم منطقه خودمان به عنوان نماینده مجلس وارد ارکان این نظام شدم و در 34 سال گذشته امر کشورداری را از نزدیک می‌دیدم، مدیرانی که موفق عمل کردند و مدیرانی که موفق نشدند، ‌مدیرانی که افق‌های دور را در کشورداری می‌دیدند و مدیرانی که این دید را نداشتند.

وی تصریح کرد: 25 سال قبل وزیر صنایع ژاپن به ایران آمد و پس از بازدید از صنعت ایران گفت، ما قبل از جنگ جهانی صنعتی‌سازی را آغاز کردیم، ژاپن 200 سال در فعالیت‌های اقتصادی و کار صنعتی سابقه دارد.

متکی ابراز داشت: وزیر سابق صنایع ژاپن عنوان می‌کرد که اگر در زمان صنعتی شدن کشورمان متوجه استانداردهای زیست محیطی، هماهنگی صنعت با زندگی مردم و جمعیت منافع مردم بودیم، همه این موارد را در نظر می‌گرفتیم.

وی خاطر نشان کرد: شرایط اقتصادی ما امروز به گونه‌ای است که اقتضا می‌کند به سمت تولید و حمایت جدی از تولید در کشور برویم، تولید شاه‌کلید حل مشکلات است.

متکی گفت: در امور کشور گام‌های بزرگی برداشته شد و قدم‌هایی بر زمین مانده است، کارهایی نیز به اشتباه صورت گرفت که باید اصلاح شود.

وی ابراز داشت: بنده در 34 سال گذشته یک متر زمین هم از دولت نگرفتم، یک ریال کار اقتصادی شخصی نکردم، زندگی من از حقوق کارمندی گذشت، خانم بنده دکتر داروساز است و دو فرزند دارم که هر دو ازدواج کرده‌اند، من غیر از اعتقاداتم مدیون کسی نیستم و اعتقادات من اسلام، امام راحل و رهبری است.

وی عنوان کرد: اگر شرایط کشور را رصد کردم و دیدم در برخی از ادارات و محاکم ما رشوه‌خواری وجود دارد و در برخی مسائل ما نارسایی صورت گرفته، حتما مصمم هستم برای اینکه سالم‌سازی شود، با چنین نگاهی وارد میدان شدم.

متکی در مورد اینکه آیا شما تا آخر ایستاده‌اید، ابراز داشت: من برای معامله سیاسی وارد میدان انتخابات نشدم، سال جاری بارندگی‌ها خوب بود و رویش کاندیداها زیاد است.

وی در پاسخ به اینکه چرا اقتصاد ما معلول است و با توجه به اینکه اصل 44 اجرا شد، چرا دچار مشکل هستیم، بیان داشت: جدی نیستم، ما کشورهای دیگر را که نگاه می‌کنیم به دلیل اینکه اقتصاد مردمی دارند، موفق هستند.

انتهای پیام/80022/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول